Site icon מקומון רמת גן

גמלאים למען תלמידים

עשרות גמלאים תושבי העיר הגיעו בשבוע האחרון לבית ספר "עליות", במסגרת כנס מתנדבי עמותת ידיד לחינוך – הגוף המוביל בהפעלת גמלאים מתנדבים במערכת החינוך ברחבי הארץ


הגמלאים הגיעו ל"עליות" במטרה לקבל סקירה על העשייה החינוכית בבית הספר ולצפות בפעילות התלמידים. במסגרת הכנס נערך פאנל בהשתתפות תלמידים, מורים ומתנדבים, שציינו לטובה את הקשר המיוחד והחם שנרקם בין המתנדבים לקהילת בית הספר – קשר המעשיר את עולמם של התלמידים ונותן ערך ותחושת סיפוק למתנדבים. בחלקו השני של הכנס, נהנו המתנדבים מהרצאתה של לאה רוזנברג בנושא יזמות חינוכית.

מדי שבוע מגיעים ל"עליות" 15 גמלאים מתנדבים, חלקם פועלים בבית הספר מתחילת פעילותה של עמותת ידיד לחינוך. המתנדבים עובדים עם הילדים במקצועות השונים עפ"י בקשת המחנכים. סך הכל פעילים בעמותת ידיד לחינוך ברמת-גן לא פחות מ-86 מתנדבים, המשמשים כתומכי חינוך וסיוע ב-18 בתי ספר שונים בעיר ותורמים עשרות אלפי שעות התנדבות לאורך השנה. את המתנדבים מרכזת בת עמי גורקביץ, הנמצאת בקשר ישיר עם כל מתנדבי העמותה, מטמיעה אותם בבתי הספר בעיר ומקיימת ימי עיון עבורם.

ליזה מלניק, מנהלת תכניות ויוזמות חינוכיות, המלווה את פעילות ידיד לחינוך ברמת-גן: "המתנדבים הם משאב אנושי משמעותי לבתי הספר בעיר. שיתוף הפעולה שנרקם במסגרת התכנית הואWIN WIN  לשני הצדדים – הן לתלמידים והן לגמלאים. אני מברכת על הפרויקט ומאחלת שיצטרפו עוד הרבה גמלאים למעגל העשייה הייחודי".

כנס גמלאים מתנדבים בבית ספר עליות, צילום: באדיבות עיריית רמת-גן
Exit mobile version