Site icon מקומון רמת גן

גלעד שריר: "יש לפטר את הרב ולהפסיק את המימון לישיבת ההסדר"

גלעד שריר, חבר מועצת העיר ברמת גן ומועמד לראשות העיר מטעם מפלגת יש עתיד, השיב לדבריו של הרב שפירא, ראש ישיבת ההסדר ברמת גן: "יש לפטר את הרב ולהפסיק את המימון לישיבת ההסדר"

רב ישיבת ההסדר ברמת גן התבטא נגד קהילת הלהט"ב וכינה אותם "חולי הולך ומתפשט" זו אינה הפעם הראשונה בה עולות התבטאויות על ידי ראשי הישיבה כנגד קהילת הלהט"ב. "ההתבטאות האיומה של הרב שפירא, לא תעבור על סדר היום ואנו נוביל מהלך כלל ציבורי בעיר בימים ובשבועות הקרובים ונגיש תלונה במשטרה"

הרב שפירא, ראש ישיבת ההסדר ברמת גן, מן הישיבות החשובות בציונות הדתית המעודדת גיוס לצבא והשתלבות בחברה הישראלית, התבטא נגד קהילת הלהט"ב וכינה אותם "חולי הולך ומתפשט". זו אינה הפעם הראשונה בה עולות התבטאויות נגד קהילת הלהט"ב מראשי הישיבה, בעבר הרב הראשי של רמת גן, הרב אריאל, שהיה בעבר רב הישיבה ולא מכבר חזר ללמד בה, התבטא גם הוא נגד קהילת הלהט"ב, באומרו שלא להשכיר להם דירות.

גלעד שריר: "יש לפטר את הרב ולהפסיק את המימון לישיבת ההסדר". תמונה: מתוך פייסבוק

עו"ד סא"ל (במיל') גלעד שריר, חבר מועצת העיר ברמת גן ומועמד לראשות העיר מטעם מפלגת יש עתיד, פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו בו השיב לדבריו של הרב שפירא: "עצוב שדווקא בישיבה כל כך חשובה ומשמעותית נאמרות אמירות מהסוג הזה ולצערי אין זו הפעם הראשונה. לא ראוי, לא הגיוני ולא מקובל שאמירות חשוכות כאלה, יאמרו על ידי מישהו שמקבל שכר ממדינת ישראל וממשרד הביטחון" והוסיף כי הוא דורש משר הביטחון להפסיק לאלתר את שכרו של הרב שפירא עד אשר יבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שהוא מכבד את האדם באשר הוא, ללא הבדל דת גזע, מין והעדפה מינית.

בפוסט שפרסם שריר, צירף עצומה עליה חתמו בשעות האחרונות כ-100 איש. שריר אף הגדיל לעשות ופנה לשר הביטחון בבקשה לפטר את הרב או לפחות להפסיק את המימון לישיבה עד אשר תחדל מלעודד פילוג, הדרה וגזענות בעם. "כסגן אלוף לשעבר בצבא, אני מתבייש שגופים הממומנים על ידי משרד הביטחון מרשים לעצמם להשתלח בקהילות גדולות בעם במקום לעודד אחדות, כבוד הדדי, אהבת חינם וקבלת האחר כפי שצה"ל נוהג. האמירה באה בהמשך ישיר להתגברות כפייה דתית אגרסיבית בחודשים האחרונים ויש לעצור מגמה זו. אנו נוביל מהלך כלל ציבורי בעיר בימים ובשבועות הקרובים ונגיש תלונה במשטרה".

Exit mobile version