Site icon מקומון רמת גן

גיימינג ב־2022 – 5 משחקי אקס בוקס מובילים שלא כדאי לפספס

בין שאתם גיימרים ותיקים ומנוסים ובין שאתם גיימרים חדשים ונלהבים, תסכימו איתנו ששנת 2022 נפתחה בסימן חיובי ומעודד והביאה איתה רוחות של שינוי ומשחקים פורצי דרך שהפכו ללהיטים של ממש.

בניגוד לקיבעון ולדלות היצירתית שאפיינו את שנת הגיימינג הקודמת, השנה יצאנו לחירות בכל מובן ולמדנו שגם בגיימינג משובח אין גבול לחידושים וליצירתיות, ושאם יש גבולות, הם נזילים לגמרי. גיימרים בנשמה? אל תיתנו למוניטין שלכם להיפגע. אם חלילה פספסתם, אנחנו מבטיחים לא לספר לאף אחד, אבל כדאי שתישארו ערניים. הינה 5 משחקי האקס בוקס המובילים של שנת 2022 שאתם ממש לא יכולים לפספס.

1. HOGWARTS LEGACY 

מבין כל משחקים לאקס בוקס, ה'מורשת של הוגוורטס' הוא המשחק בה"א הידיעה שאתם לא יכולים לוותר עליו, ובמיוחד אם אתם מעריצי הארי פוטר מושבעים. המשחק מבוסס כולו על סדרת הספרים שכבשה מיליונים ברחבי העולם ויצרה ז'אנר ספרותי־תרבותי־חברתי שעומד בפני עצמו. אז מה מיוחד במשחק? הפעם העלילה מתרחשת במאה ה־19 בבית הספר הוגוורטס לקוסמים מתחילים שאליו אתם מגיעים ללמוד. הגיימרים מתחילים את שנת הלימוד הראשונה שלהם בהוגוורטס, מצטרפים לאחד מבתי הלימוד הנודעים ולומדים קסמים וכשפים למיניהם. אך כמו הארי וחבריו גם לכם לא יהיה מנוח ותיאלצו להתמודד עם כל מה שרוחש בין כותלי בית הספר כדי לצלוח את המשחק. 

2. HORIZON FORBIDDEN WEST

משחק המשך ל'משחקי הגורילה' ולסדרת משחקי 'עולם פתוח'. אין בו חידוש יוצא דופן אך הוא בהחלט עושה שימוש מיטבי ומשופר בסוד ההצלחה של הסדרות הקודמות. כמו במשחקים הקודמים גם כאן תמצאו אויבים מפתיעים, משימות מאתגרות במיוחד שיעסיקו אתכם שעות וגולת הכותרת – עיצוב גרפי מרהיב שיכניס אתכם אל הקיום הדיסטופי של החברה האנושית ואל הדבר היחיד שיסייע לה – המערב האסור.

קרדיט: pexels

3. TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: SHREDDER'S REVENGE

אם גדלתם על צבי הנינג'ה אי שם בשנות ה־90, אתם ודאי תשמחו להכיר את המשחק הזה שמבוסס גם על הסדרה וגם על משחקי ארקייד קודמים של צבי הנינג'ה. המשחק החדש אומנם מציג שיפור משמעותי למשחקי הארקייד הקודמים אך נשאר נאמן להם בעיצוב הגרפי ובסגנון. אפשר לומר שהוא מיועד לגיימרים חובבי ז'אנרים קלסיים ולחובבי צבי הנינג'ה באשר הם. מלבד צוות הצבים המוכר והאהוב תוכלו למצוא גם דמויות חדשות ולשפר את מיומנויות ההגנה הווירטואליות שלכם באמצעותן.  

4. ELDEN RING

אלדן רינג הוא ללא ספק אחד המשחקים המשוחקים האהובים ביותר על גיימרים מושבעים, משחק שמקבל ציונים גבוהים פעם אחר פעם ולא מפסיק להפתיע. העלילה מתרחשת ב'אדמות שבין האדמות' ומזמין את הגיימרים לחקור את כל מה שרוחש באזור הדמיוני, המופלא, האפל והקסום הזה. 

5. SAINTS ROW – REBOOT

המשחק החמישי בסדרה הוא ניסיון מוצלח להציל אותה מהשיממון של המשחקים הקודמים. מדובר בגרסת ריבוט מושקעת שאמורה לעזור לגיימרים לתת לה ניסיון נוסף. כמו במשחקים הקודמים גם כאן מדובר במציאות חלופית מלאת פשעים, אתגרים, אפקטים מרהיבים והרבה עניין. מוזמנים לנסות.

בציפייה לשנת הגיימינג הבאה

שנת הגיימינג הנוכחית הביאה לנו רוחות חדשות ומפתיעות, הרבה יצירתיות ועיצובים חסרי תקדים. ואם כל זה לא מספיק, שנת הגיימינג הבאה כבר מחכה מעבר לפינה, ואין ספק שהיא תהיה חזקה במיוחד. 

 

 

 

Exit mobile version