Site icon מקומון רמת גן

גווני הצלליות המומלצים בימי הקיץ

איפור בקיץ נשען על שימוש בצלליות וצריך לדעת לבחור את הגוונים שלהן גם לפי המייקאפ והמוצרים המשלימים. אז איך מזהים את הגוונים המומלצים והאופנתיים? הנה כמה הצעות

תקופת הקיץ מביאה איתה שורה ארוכה של שינויים בהרגלי האיפור ומדגישה בעיקר את הערך המוסף של גווני צלליות. בעזרת הצלליות ניתן מצד אחד לשמור על מראה רענן, מטופח ואלגנטי, אך מצד שני למנוע הזעת-יתר ומריחות.

הסוד של שימוש נכון בצלליות בקיץ הוא שילוב בין גווני העיניים, הלחיים והשפתיים. באירועי ערב מיוחדים אפשר להשיג מראה דומיננטי עם צלליות ואייליינרים כחולים בגוונים שונים סביב העיניים, בעוד ליום עבודה שגרתי כדאי להגיע עם משיחת צלליות המשלבות גימור מאט ומבריק לצד לחיים בגימור פנינתי. הניגודים יוצרים עניין סביב העיניים ויכולים להחמיא לנשים בטווח רחב של גילאים.

הטרנד המומלץ לימי הקיץ שגם שומר על מעמדו מספר שנים ברצף הוא שימוש בצלליות מאט ומריחת מסקרה על העפעף התחתון. לחילופין, יש כאלה שמעדיפות את הטרנד הצבעוני של צלליות בגוון תכלת יחד עם שפתונים כתומים, ורדרדים או חומים. כאן המטרה היא להדגיש דווקא את הצבעוניות של הקיץ ולהבליט אלמנטים מסוימים בפנים על רקע לבוש קליל ומאוורר.

איך משיגים מראה עדין על בסיס גווני פסטל?

אפשר להסתפק בגוונים סולידיים בלי לוותר על הערך המוסף של מוצרי האיפור המיוחדים של הקיץ. הדרך לעשות זאת היא להדגיש את צבעי הפסטל ולהקפיד על מספר שלבי עבודה. ראשית, יש להתחיל במריחת בסיס במרקם קליל ולהקפיד על כיסוי בינוני בלבד. שנית, על גלגל העין מניחים בעדינות את הבסיס לצללית ומעלה מוסיפים צללית פסטלית בתנועות קלות.

לאחר מכן מאירים את הזווית הפנימית של העין בצללית בהירה עם פיגמנטים מבריקים, בעוד על השקע של גלגל העין מניחים צללית אבקה בגוון ניוד או חום בהיר ומטשטשים עם מברשת. לבסוף מדגישים את הריסים העליונים והתחתונים עם מסקרה שחורה בעלת מברשת דקה והתוצאה היא מראה עדין עם טוויסט קלאסי.

גוונים למראה טבעי

הרבה נשים מעדיפות לוותר על הרפתקאות הטיפוח של הקיץ לטובת המראה הטבעי. באיפור כזה משתמשים במייק אפ איכותי שמתאים לגוון העור, ואחרי שיזוף בים אפשר להעלות או להוריד את הצבע בטון אחד כדי להשיג מראה חלק ואחיד בין הגוף לפנים. מומלץ למרוח את המייקאפ במצח, בעפעפיים, בלחיים, באף ובסנטר וכלפי מטה עם כיוון צמיחת השיער.

צילום pixabay

המטרה של הצללות במראה הטבעי היא להחזיר לפנים את החיות ולקבע את האיפור. לפני השימוש בצללית אבקה מומלץ להשתמש בצללית קרם, כאשר בהמשך אפשר לקבע את העיפרון עם צללית באותו הצבע מעל הקו ובעזרת מברשת תיחום. הגוון הספציפי של הצללית פחות קריטי והכי חשוב להתאים את צבע העיפרון למבנה העיניים.

Exit mobile version