Site icon מקומון רמת גן

גדרות לבית – פרטיות ויופי

Fence of spacious white house with white stones on ground and bushes under white walls

גדרות לבית – פרטיות ויופי

בוקר שישי, הילדים בגן, מזג האוויר נעים ועכשיו זה הרגע שלכם להתפנק בגינה בבגד ים עם מרגריטה ביד וקוביות אבטיח. נשמע מושלם, נכון? לא אם השכנים מהבית ליד מציצים פנימה בשעת שעמום. שמירה על הפרטיות חיונית לתחושת הנוחות שלנו בגינה ובבית, התקנה של גדר איכותית יכולה לסייע בכך ועל הדרך גם לשמור על הביטחון שלכם, של ילדכם ושל חיות הבית שלכם.

פרטיות מירבית באמצעות גדרות

גם אם אתם מאד אוהבים את השכנים מהבית ליד, לפעמים אתם צריכים את השקט שלכם. גדר בין שכנים יכולה לחצוץ ביניכם לבין השכנים, להפחית רעשים, לשמש כמחסום נגד רוחות חזקות, להרחיק פולשים וגם לייצר אסתטיקה באמצעות בחירה בצבעים וחומרים שמתאימים לצמחים ולריהוט בגינה שלכם. גדר ששומרת על הפרטיות תהיה גדר אטומה וגבוהה ללא מרווח בין לוחות הגדר.

שמירה על הביטחון באמצעות גדר

גדרות לבית שומרות על הבטיחות שלכם ושל בני ביתכם. ראשית, גדרות יכולות לסייע במניעת הכניסה של גנבים ופורצים אל תוך השטח שלכם. שנית, גדרות מונעות מהילדים או מבעלי החיים שלכם לצאת החוצה, אל הרחוב בו הם עלולים להיות חשופים לסכנות שונות. הגדר שומרת גם על הרכוש והצמחים בגינה מפני רוחות פרצים וחיות משוטטות. קחו לדוגמה את תושבי חיפה שחווים לא פחות מאשר פלישה עירונית של חזירי בר, זה אמנם נראה נחמד על מסך הטלוויזיה, אבל לא בטוח שהייתם רוצים לפגוש אחד בגינה שלכם. ולא רק חזירי בר – גם חתולי רחוב שעלולים להסתכסך עם הכלב זה לא משהו שאתם בהכרח מעוניינים בו. בדיוק בשביל זה יש גדרות.

בחירת הגדר הנכונה

הגדרות כיום מגיעות במבחר גדול של חומרים ומחירים. החומרים הנפוצים ביותר הם עץ, פלסטיק, מתכת או ברזל, אך ישנן גם גדרות מזכוכית, בטון או במבוק. הבחירה בחומר הגלם תלויה בתקציב שלכם, העדפות האסתטיות וכמובן בצרכים שלכם. בכל מקרה חשוב לבחור בגדר מחומר גלם איכותי שתהיה קלה לתחזוקה ותשרת את המטרות שלכם

לסיכום, באמצעות גדרות ניתן לשמור על הפרטיות והביטחון שלכם ושל שאר בני הבית. גדרות מגנות מפני פורצים וחיות משוטטות, מונעות מהילדים ומבעלי החיים לצאת החוצה ומגנות על הרכוש ועל הצמחים בגינה מפני רוח ושמש ישירה.

Exit mobile version