Site icon מקומון רמת גן

גבר הורשע בתקיפת אב שנשא תינוק במנשא

עימות בין כלבים משוחררים הפך לעימות בין בעליהם והסתיים בהרשעה בתקיפה. בהכרעת הדין צוין שהגבר שמותקף נשא באותו זמן את תינוקו במנשא על בטנו.

 

צילום: עמיעד טאוב

ביוני האחרון, סמוך לשעה 19:00 בערב, יצא תושב רמת גן עם בנו התינוק לטיול סמוך לרחוב הנהר בעיר. התינוק, שהיה אז בן הארבעה חודשים נישא על בטן אביו במנשא, ואת השניים ליווה כלב המשפחה, האסקי סיבירי שלא היה קשור ברצועה. לטענת בעליו, הכלב ברח מביתם בשוגג כאשר דלת הכניסה נותרה פתוחה, ולכן לא היה קשור. בהגיעם לרחוב הנהר 14, נתקלו האב ובנו בגבר נוסף שגם כלבו, מגזע לברדור, היה משוחרר.

לפי פרוטוקול הכרעת הדין שניתנה בבית משפט השלום בתל אביב ע"י השופטת נועה תבור, פנה האב לבעל הלברדור וביקש ממנו שיקשור את כלבו, ויפריד בין הכלבים בטרם יתפרץ ביניהם עימות. כאשר האיש לא עשה זאת, השליך האב את רצועת כלבו לעבר השניים במטרה להפריד ביניהם, ולמנוע קרב שכבר החל להתלקח ביניהם. בתגובה תקף אותו בעל הלברדור במהלומת אגרוף חזקה לפניו, שכתוצאה ממנה נגרמו לאיש נפיחות וכאבי ראש. לטענת האב, הוא הפנה את תשומת לבו של התוקף לכך שבנו התינוק עטוף במנשא על בטנו ועלול להיפגע, ובתגובה קילל אותו האיש.

האב המותקף מיהר להזעיק משטרה, ובמקביל דלק אחרי האיש שהחל להתרחק מהמקום. כאשר הגיע שוטר הוא הצליח לאתר את בעל הלברדור, וגבה ממנו עדות, ובהמשך הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים ותקיפה. בדיון שנערך בבית המשפט טען האיש להגנתו שלא הלם באיש באגרופו אלא רק דחף אותו בחוזקה כי חשב שהוא תוקף את כלבו, ומאוחר מדי שם לב שהוא מחזיק מנשא עם תינוק על גופו. התוקף גם טען שבעל הכלב השני בעט בכלבו וגרם לו לפציעה עם אבזם החגורה שהשליך עליו, דבר שציינה השופטת שלא הוכח בבית המשפט.

בדיונים הוצגה גם עדותו של עד ראייה שהבחין במתרחש ממרפסת ביתו, והעיד כי הבחין שמדובר במריבה בין בעלי כלבים וטען שראה את המהלומה שהונחתה. בתום שמיעת העדויות ובחינת הראיות בחרה השופטת לזכות את בעל הלברדור מעבירת איומים שלגביה לא נמצאה כל הוכחה, אך הרשיעה את האיש בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

Exit mobile version