Site icon מקומון רמת גן

ב- 2021 גניבות הרכב מתבצעות בשיטות אלקטרוניות מתוחכמות! מערכת איתור לרכב של אקילס פותחה במיוחד עבור אתגרים אלו

זה זמן רב שגניבות רכב מתרחשות חדשות לבקרים ברחבי ישראל. עבריינים מוצאים בגניבות הרכב דרך נוחה להתעשרות מהירה כמעט ללא סיכון בתפיסה, וכמעט ללא יכולת מעקב ופיקוח של בעל הרכב אחר נכסו. המשטרה איננה יכולה לסכל את כל אירועי גניבת הרכב, הן בגין היקף התופעה והן בגין שיפור שיטות הפריצה של גנבי הרכב. היעדר יכולת הסיכול של המשטרה מביאה לכך שבעלי רכבים נדרשים להגביר את ההגנה על רכביהם באופן עצמאי. מערכות בטיחות לרכב מסייעות להגנה מפני גניבות רכבים ומשמשות כאמצעי מגן.

שיפור טכנולוגי הדדי

כאמור גנבי הרכב שיפרו את שיטות הפריצה שלהם ואת היכולת שלהם לקחת את הרכב הגנוב מבלי שייתפסו. היכולת של המשטרה לעקוב אחר רכבים גנובים היא מוגבלת מאוד. האמצעים הטכנולוגיים אותם מקצה המשטרה לטיפול בגניבות רכב מצומצמים ואינם עומדים בקצב ההתפתחות של דרכי הגניבה החדשות. לפיכך, בעלי רכב המעוניינים לשמור על רכבם באופן מיטבי ולא להסתמך רק על תפקוד המשטרה, נוטים להתקין מכשיר מעקב לרכב המאפשר את איתור הרכב בכל עת ובכל מקום. מכשיר המעקב הוא למעשה מערכת מיגון לרכב המאפשרת לבעל הרכב לעקוב אחר רכבו ברמת אמינות גבוהה, תוך התאמה אישית לרכב ולצרכי בעליו – התראה על שינוי מיקום וגרירה, כניסה ויציאה מאזור קבוע מראש, התראת ניתוק אספקת מתח ועוד.

תמונה: pexels

נוחות השימוש וההתקנה

בשונה ממערכות עבר שנועדו למעקב ושמירה אחר רכבים, המערכות החדשות של אקילס סיסטם בע"מ מתאפיינות בנוחות שימוש והתקנה חסרות תקדים. חלק מהמערכות המוצעות מאפשרות התקנה קלה ונוחה הדורשת חיבור בלבד ללא פעולות נוספות. לאור קלות ההתקנה, הפעולה ניתנת לביצוע עצמי תוך הדרכה טלפונית קצרה. עם זאת, ההתקנה ניתנת לביצוע גם על ידי טכנאי במידת הצורך. בנוסף, מערכת התראה לרכב מאפשרת קבלת התראות לנייד באופן מתמיד, תוך אפשרות להגדרה אישית של כמות המידע המועבר וטיבו.

 

הצורך בשליטה

כידוע, מערכות הגנה סטנדרטיות מאפשרות בדרך כלל את איתור כלי הרכב אך ללא אפשרות להשפיע על פעולת הגנב. בשונה מכך, מערכת איתורן לרכב מבית אקילס סיסטם בע"מ מאפשרת נטרול מרחוק של כלי הרכב. המשמעות היא שבעל רכב יכול לנטרל את כלי הרכב מכל מקום ובכל זמן ולמנוע התנעה של הרכב מרחוק. אותו גנב יגלה לפתע שכלי הרכב שנמצא בחזקתו הפך ברגע לכמעט חסר ערך.

 

עבור כל מגוון כלי הרכב

המערכות אותן מציעה אקילס סיסטם בע"מ הן מגוונות ונועדו לענות על מגוון רכב של צרכים. החברה מציעה מערכות המתאימות במיוחד לכלי רכב דו-גלגליים דוגמת אופנועים וקטנועים, ואף עבור כלים חשמליים אשר נעשו פופולריים לאחרונה. מן העבר השני מציעה החברה מערכות הגנה גם לרכבי שטח גדולים וכן לכלים מיוחדים כמו טרקטורונים או קרוואנים מסוגים שונים.

 

Exit mobile version