Site icon מקומון רמת גן

בתי אבות ברמת גן

מחפשים בתי אבות ברמת גן? כאן נעבור על הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת בית אבות מוצלח בשביל ההורים היקרים שלנו!

רמת גן – הכי קרוב לבית

המיקום הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת בית אבות וזאת, מפני שלכולנו חשוב שתהיה אפשרות להגיע לבקר את ההורים שלנו בתדירות גבוהה ככל האפשר ומן הסתם, גם להם עצמם חשוב להמשיך ולראות את בני המשפחה היקרים שלהם. לכן חשוב לבחור בית אבות, שנמצא במקום שקל ונוח להגיע אליו לכמה שיותר מבין בני המשפחה. למזלינו, יש ברמת גן מספר רב של אפשרויות בתי אבות ודיור מוגן וכל שעלינו לעשות הוא רק לבחור את הפתרון המתאים ליקירינו בתוך העיר רמת גן.

מצב בריאותי ותפקודי

קשישים שונים נמצאים במצבים בריאותיים ותפקודיים שונים ובהתאם, יש גם בתי אבות שונים, המציעים אפשרויות שונות, המתאימות לצרכים השונים של קשישים אלה. לדוגמה, יש בתי אבות עם מחלקה סיעודית ויש כאלו, המתאימים יותר לקשישים עצמאיים לחלוטין, שרק זקוקים לחיי חברה עם פעילויות מותאמות.

התרשמות מהמקום ומהצוות

אין ספק, שהמיקום של בית האבות וההתאמה שלו למצב הבריאותי והתפקודי של ההורים חשובים מאוד. אבל אי אפשר להתעלם מהחשיבות של ההתרשמות האישית שלכם ושל ההורים מהמקום ולכן, כאשר אתם מחפשים בתי אבות ברמת גן חשוב להגיע אליהם ולהתרשם מהמקום עצמו ומאנשי הצוות שבו.

תמיכה נפשית ורגשית

קשישים רבים סובלים מבדידות ואף מדיכאון ולכן חשוב לבחור בית אבות כזה, שיוכל לטפל בהורים שלכם ולעזור להם עם ההתמודדויות הרגשיות והנפשיות שלהם ואת זה ניתן לעשות בדרכים שונות. לעתים בעזרת עובדת סוציאלית טובה ולעתים פשוט על ידי אנשי צוות חמים ורגישים, שעושים את העבודה שלהם מתוך אהבה גדולה לטיפול בקשישים בחמלה רבה.

אילוסטרציה. צילום: מאגר יחצ

תוספות חשובות

כאמור וכידוע, אחת הבעיות הקשות ביותר של קשישים רבים היא הבדידות ולכן חשוב מאוד לבצע סקירה מקיפה של בית אבות, שגם מציע פעילויות שונות ומתאימות ליכולות ולצרכים של ההורים. לדוגמה, חוגים שונים, סדנאות, הרצאות וכך הלאה. אין ספק, שחיי חברה מלאים ופעילים עוזרים מאוד לשמור לא רק על מצב הרוח הכללי של הקשיש, אלא גם על מצבו הבריאותי!

חללי המגורים

בין אם המעבר לבית אבות הוא מבית גדול או מדירה קטנה, חשוב מאוד שכאשר אתם בוחרים ליקירכם בית אבות  תשימו לב גם לחלל המגורים המוצע לכם. הכוונה היא לכך, שחשוב לשמור על התחושה הביתית של הקשיש ולאפשר לו להרגיש, שיש לו פינה אישית שלו עם כל מה שנחוץ לו לשמירה על איכות ורמת החיים שלו.

זכרו!

בית האבות הנבחר אמור להיות מקום המגורים האחרון של הקשיש, בו הוא יבלה את שנות חייו האחרונות ולכן חשוב לבחור אותו בקפידה ולא כלאחר יד! ככל שתבדקו יותר פרמטרים מתוך הרשימה, כך תגדילו את הסיכויים לכך, שההורים שלכם יהיו מאושרים יותר במהלך שנים אלו וכל מה שנותר לכם לעשות לאחר מכן הוא להמשיך להגיע, לבקר ולשמח אותם בתדירות גבוהה ככל האפשר – וזה יהיה ניתן בקלות במידה ותבחרו בית אבות ברמת גן, עיר מגורכם.

Exit mobile version