Site icon מקומון רמת גן

בשורה אדירה לתושבי גבעתיים – קו מיניבוס יחבר בין הגבעות!

לאחר שנתיים של פעילות אינטנסיבית של ראש העירייה רן קוניק מול משרד התחבורה, יושק ביום ראשון 4.3.18 קו תחבורה חדש- קו 15, מיניבוס עירוני שיופעל ע״י חברת דן, במסלול שיעבור ברוב חלקי העיר וישרת את תושבי גבעתיים גם במקומות אליהם מעולם לא הגיעה תחבורה ציבורית.

הקו יפעל תחילה בין השעות 6:30 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב, במסלול  שיעבור בכל הנקודות המרכזיות בעיר וכן באזורים בהם כאמור לא היה מענה של תחבורה ציבורית עד היום.  תדירות הקו תהיה  3 נסיעות בשעה (מחזור של כעשרים דקות) בין מסוף כורזין בדרום העיר לרחוב בן גוריון פינת סירקין  בצפון מזרח העיר.

מיניבוס חדש בגבעתיים. צילום באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

הקו  מתחיל לפעול לאחר שנים בהם ניהלה העירייה מגעים רציפים עם משרד התחבורה וחברות האוטובוסים ובימים האחרונים הושלמו ההכנות להצבת כלל התחנות החדשות בעיר וסימונן כך שהקו יוכל לפעול החל מיום ראשון הקרוב.

יש לציין כי הקו יעבור בכל חלקי העיר  ושכונותיה בהם: שכונת פועלי הרכבת, שכונת בורוכוב, מרכז העיר, שכונת רמב"ם, גבעת קוזלובסקי וכמובן דרום העיר.

רן קוניק ראש עיריית גבעתיים: "זו אחת הבשורות החשובות והמשמחות מאז כניסתי לתפקיד ראש העיריה. הבטחנו להפעיל קו שאטל עירוני פנימי רק בתוך גבעתיים, וכעת אנו מקיימים!

מיניבוס כזה שמגיע גם לגבעות ולכל מקום בעיר יאסוף את גימלאי העיר, תלמידיה, פעילי החוגים ותנועות הנוער אחר הצהרים וכל מי שאין ברשותו כלי תחבורה וייתן מענה תחבורתי לכל אותם מקומות בהם התחבורה הציבורית לא נתנה מענה עד היום."

Exit mobile version