Site icon מקומון רמת גן

ברצלונה – יעדים נבחרים שאסור לפספס בעיר הקטלונית היפהפייה

ברצלונה, אחת הערים הפופולריות באירופה. עיר שחביבה על תיירים שנוסעים לנפוש בה, ועל אנשי עסקים שמגיעים אליה לצורך מפגשים, כנסים או תערוכות שונות. ברצלונה היא עיר נהדרת, שיש בה הכול. היא מפורסמת בזכות האדריכלות המודרניסטית, המוזיאונים החשובים, הרחובות הצרים המקסימים של הרובע הגותי, היופי הטבעי של הפארקים והגנים שלה וכמובן גם בזכות האוכל הטעים…

אם אתם מתכננים חופשה בחו"ל, נסו לנצל חבילות נופש או דילים לברצלונה שיבטיחו לכם חופשה במקום נהדר ובמחיר אטרקטיבי. הנה כמה מהאטרקציות שכדאי לא לפספס בביקור שלכם בבירה הקטלונית היפהפייה:

סגרדה פמיליה – Sagrada familia

הסגרדה פמיליה (כנסיית המשפחה) היא בזיליקה ענקית שתכנן האדריכל המקומי הנודע – אנטוניו גאודי. מבנה מרשים זה נמצא בהליכי בנייה מאז 1882 ועדיין נותרו בין 30 ל-80 שנות בנייה (תלוי במימון ובמשאבים) עד שהמבנה יושלם. תארו לעצמכם את המסירות והמחויבות שכרוכות ביצירת בניין לאורך כל כך הרבה שנים.

אם אתם רואים את המבנה לראשונה, היכונו להיות די המומים. המבנה הזה פשוט שונה מכול מה שראיתם עד כה. ואם כבר ביקרתם פעם במקום, האהבה שלכם למבנה המדהים הזה רק תלך ותגדל. הייחודיות, התעוזה, והצורה הם פשוט עוצרות נשימה. כיוון שהמבנה עדיין נמצא בשלבי הבנייה שלו, המשמעות היא שבכול פעם שתבקרו בסגרדה פמיליה, תראו משהו חדש ותוכלו להתגאות בכך שאתם עדים לתהליך הקמת יצירת המופת, כי העבודה נמשכת גם בזמן שבו אתם מבקרים באתר. כתובת: Calle Mallorca, 401.

מופע רחוב בברצלונה.צילום: עמיעד טאוב

פארק גואל (Guëll)

פארק גואל, אחת האטרקציות המפורסמות של העיר, גם הוא פרי יצירתו של האדריכל אנטוניו גאודי. בפארק תוכלו לראות מבני אבן מדהימים, אריחי קרמיקה צבעוניים והבית שבו התגורר גאודי. אפשר לבקר בפארק ולבלות בו בקלות במשך חצי יום. הכניסה לפארק היא ללא תשלום, אבל הכניסה לאזור שנקרא "הפינה המונומנטלית" כרוכה בתשלום. להגעה: תחנת המטרו Lesseps (הקו הירוק L3), ואז לכו בעקבות השלטים ברחוב.

שדרת הרמבלה – Las Rambla

שדרה זו היא הגדולה ביותר במדריד. כאן תוכלו למצוא לא רק חנויות מעניינות, מסעדות ומבנים אדריכליים, אלא גם אמני רחוב משעשעים. השדרה משתרעת בין כיכר קטלוניה הענקית לעמוד קולומבוס המרשים שעומד בקרבת חוף הים של ברצלונה. כיף לטייל בשדרה המוצלת שמיועדת להולכי רגל (המכוניות נוסעות בכבישים שמשני צדיה), להתבונן בעוברים ושבים, להביט בפליאה באמני הרחוב, רובם פסלי אדם מחופשים באופנים מרשימים ומדהימים, וליהנות מהרחוב ההומה תיירים ומקומיים.

המזרקה הקסומה במונג'ואיק

המונג'ואיק, שמתנשא מעל לעיר ברצלונה, הוא כשלעצמו אחד האתרים המתויירים ביותר בעיר. המזרקה הקסומה שממוקמת במונג'ואיק מפעילה בו זמנית משחקי תאורה, מוסיקה ומים שיוצרים מחזה מרהיב מאין כמוהו. בגלל התאורה שכרוכה בפעולת המזרקה, המופעים, מן הסתם, מתקיימים בשעות החשיכה, תלוי בעונת השנה. אפשר להגיע למקום במטרו, תחנת פלסה אספניה (קו ירוק L3 וקו אדום L1).

המוזיאון של פיקסו

המוזיאון נמצא ברובע הגותי המדהים, שהגישה אליו אפשרית גם משדרת הרמבלה. המוזיאון מציג ציורים של פיקסו לפי סדר כרונולוגי, החל מימיו הראשונים כשהיה ילד וכלה ביצירות שלו בסוף ימיו. בדרך זו אתם מקבלים הצצה מרתקת לדרך ההתפתחות של היצירה של פיקסו לאורך זמן ויכולים לראות כיצד פיתח האומן את הסגנון הייחודי שבו הוא התפרסם לבסוף. כתובת: Montcada 15-23.

אלה הם חלק מהאתרים המרשימים שתוכלו לראות אם רכשתם דילים לברצלונה, תלוי כמובן במשך השהייה שלכם בעיר, שנחשבים בין האטרקציות החשובות ביותר שמציעה העיר למבקרים בה.

Exit mobile version