Site icon מקומון רמת גן

בריכות פיברגלס או בריכות בטון? מה עדיף ולמי?

מעוניינים להתקין בריכת שחייה בחצר ביתכם אך מתלבטים בין בריכות בטון לבריכות מפיברגלס? רוצים לדעת מה עדיף – בריכה מבטון יצוק או מפיברגלס? ובכן, כאשר מתכננים להקים בריכת שחייה פרטית בחצר הבית, יש מספר אפשרויות ופתרונות. למעשה, ישנם ארבעה הבדלים עיקריים בין הדגמים הפופולריים של בריכות ביתיות, ההבדלים הם עלויות החומרים והבנייה, שיטת התקנת הבריכה, זמן ההתקנה והנראות.

בריכה מבטון

בריכות בטון נחשבות לעמידות ביותר אך גם מחירן הוא הגבוה ביותר בהשוואה לדגמים אחרים. כדי להתקין בריכה מבטון בחצר הבית עליכם לקבל היתרי בנייה, לכן יש להגיש לוועדת התכנון והבנייה ברשות המקומית תכנון הנדסי מפורט. את הבריכה מכינים מיציקת בטון, לפני היציקה יש להכין את הקרקע והשטח, להכין את התשתיות הנדרשות לבריכה (צנרת, חשמל, חדר מכונות וכדומה) ועוד.

לבריכות מבטון יש יתרונות רבים, למרות העלות הגבוהה, כיוון שניתן לתכנן בריכה בעיצוב מקורי וייחודי, ויש מגוון שיטות ופתרונות לגימור יוקרתי ולנראות גבוהה. בריכה מבטון עמידה בפני פגעי מזג האוויר, היא כמעט ואינה דורשת תחזוקה למעט ניקיון וכימיקלים שונים לטיהור המים, וניתן לחפות את הקירות באמצעות פסיפס, אריחי קרמיקה, יריעות PVC ועוד.

צילום: Pexels

יחד עם זאת, עלות הבריכה גבוהה לכן היא אינה מתאימה לכולם. בנוסף, יש להמתין זמן רב עד קבלת ההיתרים, ותקופת הבנייה, הכוללת בין היתר עבודות עפר והקמת חדר מכונות, עשויה להיות ממושכת.

בריכות שחייה ביתיות מפיברגלס

בריכות ביתיות מפיברגלס מגיעות במגוון צורות ומידות, אך לרוב הן קטנות עד בינוניות. אם אתם מעוניינים לבנות בריכה גדולה, כדאי לכם לחפש פתרונות אחרים כמו בריכות בטון או בריכות מתועשות.

עם זאת, ברוב הבתים הפרטיים יש מגבלת שטח, לכן בריכות פיברגלס נחשבות לפתרון המושלם עבורם. את הבריכה אפשר להתקין בחור שנחפר מראש או על הקרקע, זמן ההתקנה מהיר במיוחד ואין צורך להשקיע בחיפוי קירות הבריכה. זו בריכה עמידה לאורך זמן, ישנם יצרנים המציעים אחריות ארוכה למבנה הבריכה, לעיתים עד 35 שנים.

בריכה איכותית מפיברגלס מצופה בחומר חיפוי איכותי ועמיד, החומר מעניק גימור יוקרתי וחלק, ומונע את דהיית הצבע. מומלץ לרכוש דגם הכולל רצפה המצופה בחומר אנטי החלקה. יש מבחר דגמים של בריכות מפיברגלס, בעיצובים מרהיבים ומקוריים, לרבות דגמים מיוחדים עם מדרגות נוחות, שולחן, סילוני ספא, תאורת לד רומנטית, רמקולים ועוד.

בריכות שחייה ביתיות מבטון או מפיברגלס כדאי להזמין רק מחברת ספיר, החברה המובילה בארץ בתחום בריכות השחייה ומערכות הספא. החברה הוקמה בשנת 1998 וכיום היא מציעה שירות בכל הארץ על ידי צוות מנוסה ומקצועי. כל לקוח זוכה לייעוץ ולהסברים מפורטים על מנת לאפשר לו לקבל החלטות נכונות ושקולות, כדאי להגיע לאולם התצוגה כדי לבחון מקרוב את הבריכות השונות וליהנות מייעוץ מקצועי בדרך להגשמת החלום.

Exit mobile version