Site icon מקומון רמת גן

ברוכים הבאים ל…גן עדן! – קרוז מברצלונה בספינת תענוגות מפנקת

הקיץ מתקרב וזה בדיוק הזמן לארגן לעצמכם את החופשה המושלמת. אם נודה על האמת, היעדים האטרקטיביים רק הולכים וגדלים ומדי שנה מצטרפים לרשימת היעדים הקבועה עוד יעדים חדשים שמבטיחים לנו טיול מושלם שישאיר בנו זיכרונות נעימים. עם זאת, עם כל הכבוד לארצות והערים החדשות שמיועדות להיות אופציות אטרקטיביות עבור טיול עם בן או בת זוג או אפילו עם המשפחה כולה יש ערים שלא משנה אם כבר ביקרתם בהן או שטרם יצא לכם להיות הן תמיד חוויה מרגשת. ברצלונה היא היעד המבוקש ביותר עבור הישראלים בשנים האחרונות ומי שחושב שזה אך ורק בגלל מסי או קבוצת הכדורגל של העיר טועה טעות מרה.

לעיר הבירה הקטלאנית יש הרבה מאוד מה להציע לתייר הישראלי בפרט והתייר בכלל לנו וזה כולל בין היתר מסעדות מדהימות, נמל מקסים, בנייה עתיקה ומיוחדת, כנסיות עוצרות נשימה, אנשים חביבים וכן גם את קבוצת הכדורגל הטובה בעולם.

אם החלטתם שברצלונה היא היעד המועדף עליכם לקיץ הקרוב אבל אתם עדיין רוצים לשדרג את הטיול יש לנו הצעה מעניינת מאוד עבורכם. קרוז מברצלונה עם מונה קרוז זו הדרך הבטוחה שלכם להפיג הנאה מקסימאלית מהחופשה הקרובה ולא משנה אם אתם מתכננים טיול סטודנטים, משפחות, חברים או אפילו טיול לבד. ברצלונה היא אחת הערים המרתקות ביותר בעולם ולא בכדי היא מושכת אליה מיליוני תיירים מישראל ומכל העולם בכל שנה.

מופע רחוב בברצלונה.צילום: עמיעד טאוב

קרוז מברצלונה – ליהנות מהעיר, לספוג את השקט
קרוז מברצלונה מאפשר לכם גם לחוות את העיר ברצלונה על שלל יתרונותיה והאטרקציות שבה וגם ליהנות מהשקט הבלתי נגמר של הים. גם אם אתם לא חובבים גדולים של החופים בארץ, אחרי שתרגישו את החופש ואת השקט שתקבלו באמצע לב ים אתם פשוט לא תרצו לחזור הביתה. הקרוז המפנק מברצלונה מציע לכם אוכל איכותי, הפעלות משעשעות, אנשים מרתקים, חדרים ברמה הגבוהה ביותר וכמובן תחושת רוגע שלא תמצאו באף מקום אחר. על הספינה תקבלו את מיטב הפינוקים ולא משנה אם אתם גברים או נשים, צעירים או מבוגרים, לבדכם או עם משפחתם- אתם הולכים ליהנות בגדול.

העיר ברצלונה – היעד המועדף על הישראלים
ברצלונה ביססה את מעמדה בקרב הישראלים כעיר תיירותית שאפשר להגיע אליה למספר ימים מועט אך גם לתקופה ארוכה יותר וליהנות עד השמיים. העיר מושכת אליה הרבה ישראלים גם בגלל כל האטרקציות והבילויים אך גם בגלל המנטאליות הברצלונאית הדומה מאוד לאופי הישראלי שכולנו מכירים. ברצלונה אינה עיר אירופאית קלאסית, היא משלבת את הנימוסים והאלגנטיות האירופיים עם המזג הים תיכוני וזו עוד סיבה מדוע הישראלים כל כך אוהבים להגיע אליה. יש הרבה מאוד מקומות שהישראלים כבר הספיקו לכבוש, אין ספק שברצלונה היא אחד מהיעדים האלו.

Exit mobile version