Site icon מקומון רמת גן

בקרוב: מגדל נוסף בן 40 קומות ייבנה ברמת גן

מגדל משרדים חדש בן 40 קומות שתוכנן על ידי משרד מילוסלבסקי אדריכלים קיבל אישור מפורום התכנון העירוני והוא ייבנה בסמוך למגדלי ויטא ומגדלי ב.ס.ר על גבול בני ברק ורמת גן. 

פורום התכנון העירוני של רמת גן אישר הגשת תכנית למגדל חדש בן 40 קומות ושטח של כ-40,000 מ"ר ברחוב בן גוריון 12-18, בין הרחובות הפודים והעמל. המגדל, שתוכנן על ידי משרד מילוסלבסקי אדריכלים, ייבנה על מגרש בשטח של דונם וחצי ויכלול מסחר בקומת הקרקע, מעליה 2 קומות של מבני ציבור שישמשו את העירייה ו-37 קומות משרדים. בנוסף יהיו 6 קומות של חניון תת קרקעי. בהתחשב בכך שבקרבת המגדל מתוכננת תחנה של הרכבת הקלה, מתוכננת במגדל גם חניית אופניים ייעודית.

המגדל תוכנן עם אלמנט ייחודי: על מנת "לשבור" את המסה של הבניין וליצור עניין מכיוון החזית של רחוב בן גוריון, תוכננו מרפסות ירוקות כל מספר קומות.

האדריכל גיא מילוסלבסקי: "צוות התכנון החדש בניצוחו של ראש העיר רמת גן מובילים מגמה של פיתוח עירוני עם חשיבה לטווח ארוך. מה שעומד לנגד עיניהם הם פתרונות לעירוניות נכונה תוך איזון עם הצורך הכלכלי לתחזוקת העיר. המגדל יוגש לאישור הועדה המקומית בחודש הקרוב, ולאחר מכן לאישור הועדה המחוזית".

הדמיית הבניין. באדיבות: OLIN
Exit mobile version