Site icon מקומון רמת גן

בעלי רשת המאפיות 'מאפה הדקל' ברמת-גן נעצר בחשד שהעלים הכנסות בהיקף של 30 מיליון ש"ח

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר בערבות את סמי מועלם (60), בעלים של מספר בתי מאפה ברמת גן, החשוד כי העלים הכנסות של לפחות 30,000,000 ₪ ובנוסף, לא דיווח על העסקת עובדים בעסקיו. מועלם נחקר על ידי יחידת יהלום ברשות המסים בעקבות מידע שהגיע ממשרד פקיד שומה גוש-דן.

כמפורט בבקשת המעצר, מועלם הינו בעלים של שלושה סניפים לממכר מאפים בעיר רמת גן. במהלך השנים נערכו בעסקיו מספר ביקורות בהן נמצאו ליקויים שונים, ואף לעיתים ננקטה אלימות מילולית כנגד המבקרים. למרות הביקורות לא פעל החשוד להסדיר את פעילותו מול רשות המסים כמתחייב בחוק. אתמול הפכה החקירה נגד מועלם לגלויה ובוצעו חיפושים בביתו ובבתי העסק שלו, ונחקרו בני משפחה ועובדים שלו.

אילוסטרציה צילום pixabay

החוקרים תפסו מסמכים המלמדים על קניות של מוצרים וחומרי גלם בהיקף של מיליוני שקלים, מה שמלמד על היקף עסקיו. כמו כן, גילו החוקרים כי מועלם לא דיווח על העסקתם של עובדים בבתי העסק שלו ולא ניכה מס ממשכורותיהם כנדרש בחוק, וכי הציב בעסקיו קופות רושמות רק על מנת לייצר מראית עין של רישום הכנסות כדין. בנוסף, בחשבונות הבנק הרשומים על שם אשתו של החשוד נמצאו הפקדות של מיליוני שקלים, סכומם אשר מקורם לכאורה בהכנסות בלתי מדווחות מעסקיו.

כב' השופטת יעל בלכר מבית משפט השלום בראשון לציון אישרה את הסכמת הצדדים לשחרורו של מועלם בערבות תמורת התחייבויות וערבויות בסך של 400,000 ₪ והפקדת דרכונו במשרדי רשות המסים, והחקירה נגדו תימשך.

 

Exit mobile version