Site icon מקומון רמת גן

בעלי עסקים ברמת גן-גבעתיים: חברת "קווים" תתרום שטחי פרסום באוטובוסים בשווי מיליון ש"ח

חברת קווים החליטה לסייע לעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה ותאפשר להם לפרסם את עסקיהם על גבי האוטובוסים של החברה בחינם לתקופה של חודש. מדובר בחשיפה גדולה וממוקדת לקהל היעד של העסקים, בין היתר באזור גוש דן, תל אביב, גבעתיים ורמת גן. שווי התרומה של חברת קווים הוא כמיליון ₪. 

חברת קווים נרתמת לסייע לעסקים להתאושש ממשבר הקורונה, והחליטה לתרום את שטחי הפרסום על גבי האוטובוסים שלה לעסקים שנפגעו מהקורונה. חברת קווים מפעילה שירותי תחבורה ציבורית באמצעות מאות אוטובוסים הפועלים בשטח ערים רבות בגוש דן וביניהן תל אביב, בני ברק, רמת גן וגבעתיים.

מדובר בחשיפה גדולה וממוקדת לקהל היעד של בתי העסק. בימי שגרה, שטחי הפרסום על גבי אוטובוסים עירוניים של החברה, מושכרים לעסקים המעוניינים לפרסם את עסקיהם בתשלום. כעת כאמור שטחי הפרסום יושכרו בחינם לעסקים שימצאו מתאימים לתקופה של חודש בעלות ההפקה בלבד וכל עסק יקבל עד 10 אוטובוסים לפרסום. שווי התרומה הוא כמיליון ₪.

פרסום ממוקד ברמת גן וגבעתיים. צילום: חברת קווים

מנכ"ל חברת קווים, אריק סיני, מסר: "פעילות התחבורה הציבורית שמבצעת החברה בימי שגרה ובימי משבר היא שירות בסיסי וצינור חמצן ללקוחותיה הנדרשים להגיע למחוז חפצם, כמו עבודה וקניות, וכמנוע צמיחה למשק.

החברה מושתת על ערכי האנושיות והערבות ההדדית ורואה עצמה חלק מהקהילה בכל מקום בו היא פועלת.

ככזו, החברה רואה כזכות לסייע לקהילה ובעת הזו לעסקים שנפגעו מהמשבר בפרט. אנו מקווים שהתגייסותנו תוכל לסייע ולו במעט להתאוששות העסקים מהמצב אליו נקלעו".

Exit mobile version