Site icon מקומון רמת גן

במקום לטוס לחול יוצאים לנופש באילת

כמה זמן לא יצאנו מהבית… תקופת הקורונה הותירה את ענף התיירות שומם במשך חודשים ארוכים, אך הזמן שעבר לא גרע מרמת האירוח הגבוהה של מלונות בארץ, להפך. במשך תקופת הקורונה מצאו לנכון בתי מלון רבים לשדרג את רמת האירוח, לשפץ את החדרים והבריכות ולעבוד על תפריט חדש ומגוון לכל אורחי המלון. מתכננים את הנופש הבא שלכם? כדאי לכם לקרוא את הדברים הבאים…

טיסה מעל אילת. צילום: depositphotos

נופשים באילת ומרגישים בחול

אילת מאז ומתמיד הייתה עיר הדגל של ענף התיירות בארץ, גם עבור תיירי פנים וגם עבור תיירי חוץ. העיר אילת מציעה לנו נוף מדברי מרהיב עם חופים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם. לאילת יש להציע לתיירי הפנים את כל מה שיש להם בחו"ל, אך במחיר נמוך ויחס הולם. אילת לא דומה בשום צורה לאף עיר תיירותית אחרת בארץ, והיתרון הגדול הוא שאתם מבודדים מכל הרעש שיש בארץ, אילת נותנת לנו תחושה של חו"ל כאשר אנו נמצאים חצי שעה טיסה מהבית.

למה הנופש הבא שלכם צריך להיות באילת?

במיוחד עכשיו בתקופה הזאת נופשים באילת מרוויחים נופש כמו בעבר שלא היה קורונה. אילת נחשבת לאי ירוק, משמע שהנופש שלכם יהיה ללא שום הגבלה דרמטית אשר תגרום לכם לחשוב בכלל על זה שעדיין קיים וירוס קורונה. כמו כן, הביטחון הבריאותי שלכם לא נמצא בסכנה שכן כל מי שנכנס לעיר אילת חייב בבדיקת קורונה או הצגת דרכון ירוק. מבעד לכך, בתקופת הסגר בה לא פעלו המלונות והאטרקציות באילת מצאו את עצמם בעלי העסקים משדרגים ומטיבים את העסק שלכם למקסימום, זאת בכדי להבטיח לתיירים שיגיעו בבוא העת את הנופש המושקע ביותר.

אם בא לכם להתרענן טיפה מכל התקופה המוזרה שהגיחה אלינו משום מקום, אנו ממליצים לכם להגיע לאילת. חדרי האוכל פעילים כתמיד, ארוחות המלון שודרגו, החדרים שופצו ומזג האוויר פשוט מושלם לביקור באילת. ועוד טיפ קטן, מהרו להזמין מקומות כי לאט לאט החדרים אוזלים, כל עם ישראל משתוקק כבר לבקר באילת.

נופשים באילת – מחירים

אם נשווה את מחיר הנופש באילת למחיר נופש בחו"ל נוכל לראות שאנו חוסכים מאות ואלפי שקלים בנופש בארץ, ובכל זאת מקבלים את אותו הנופש המושלם. בשל הגבלת הטיסות והגבלות נוספות שיש בחו"ל, המקום הבטוח ביותר לנפוש בו כרגע זה בארץ, באילת. המחירים של מלונות באילת לא רק שלא התייקרו עקב המשבר, אלא הוזלו. מכיוון שזה הזמן בו נפתחים כל המלונות והאטרקציות,  ישנם מחירים נמוכים ודילים שכל אחד ירצה לחטוף. אם אתם מחפשים טיול זוגי, או נופש משפחתי בקרוב, מהרו להזמין מקום באחד מהמלונות בעיר אילת, ואל תשכחו, זה הזמן החשוב ביותר לעזור לכלכלה הישראלית.

Exit mobile version