Site icon מקומון רמת גן

במי כדאי ובמי צריך להיעזר בעת שיפוץ דירה או בית

שיפוץ דירה או בית הוא תמיד פרויקט מורכב – בין אם מדובר ב”רק” עיצוב מחדש שמהותו הפחת רוח חיים מחודשת ורענון של החללים השונים, ובין אם על הפרק שיפוץ מקיף שכולל גם החלפת תשתיות שהתיישנו.

אמנם אנחנו חיים בעידן המידע שבו אנחנו נהנים מנגישות גבוהה לכמויות עצומות של אינפורמציה, כולל לגבי שיפוצים ובוודאי שלגבי עיצוב פנים, אבל גם כך ההמלצה היא להיעזר גם בגורמים מקצועיים. בעמוד זה תמצאו מידע מפורט לגבי אותם גורמים שכדאי להיעזר בהם בדרך לדירה מושלמת.

איך תכנון מדויק חוסך גם זמן וגם כסף?

המפתח העיקרי לשיפוץ דירה שיעמוד בכל הציפיות שלכם (ואולי אפילו יפתיע לטובה…) הוא תכנון מדויק. תכנון מושכל, על בסיס הצרכים העכשוויים שלכם וההעדפות האסתטיות וכן בהתאם למסגרת התקציב, חוסך גם זמן וגם כסף, וכמובן מבטיח תוצאה סופית מרשימה במיוחד.

בפרט מונע התכנון המקצועי והמוקפד טעויות – וטעויות כידוע עלולות לעלות ביוקר. תכנון לא מקצועי מספיק עלול לגרום לרכישת חומרי גלם מיותרים או לכמויות גדולות שלא לצורך (נזק כספי), לסדר פעולות לא נכון במהלך השיפוץ (וכתוצאה מכך בזבוז זמן יקר ועיכוב בהשלמת הפרויקט), לקניית פריטים יקרים (בזמן שיש חלופות איכותיות יותר במחיר נמוך יותר –

צילום:יח"צ

עוד מקור לנזק כספי פוטנציאלי) ועוד סיכון אפשרי עקב תכנון לקוי הוא שכשהשיפוץ כבר יהיה בעיצומו תגלו ששכחתם לקחת בחשבון מרכיבים מסוימים ולא בניתם נכון מסגרת תקציב. במצב שכזה עלול להיווצר צורך במציאת פתרונות מימון יקרים וישנם אף שיפוצים שנתקעים ומסבים עוגמת נפש רבה.

בהתאם איש המקצוע החשוב ביותר הוא מעצב פנים בעל ניסיון בהובלת תהליכי שיפוץ דירות (או מעצבת פנים בעלת ניסיון שכזה, כמובן). הניסיון והבקיאות בתחום מבטיחים – ומקיימים – שיפוץ יעיל שנמשך פרק זמן קצר ומניב את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

אנשי מקצוע נוספים שלוקחים חלק בשיפוץ דירה

כדאי להיעזר במעצב/ת פנים מנוסה לא “רק” לצורך התכנון אלא גם במהלך הוצאת התוכניות לפועל. כמובן שלשם כך חשוב לבחור נכון מבין כל אנשי ונשות המקצוע את מי שכבר צבר ניסיון נרחב בליווי תהליכי שיפוץ ובפיקוח הדוק עליהם.

בדרך זו מובטחת לכם בחירה נכונה של כל אנשי המקצוע שיממשו את התוכניות: נגרים, אינסטלטורים, חשמלאים, מומחים לגבס, אנשי מזגנים וכו’. כמו כן מובטח לכם שכל פעולה – הריסת קיר, פירוק רצפה, צביעה, התקנת מערכות שונות ועוד – תתבצע ללא כל רבב כך שלא יידרשו תיקונים והשלמות אחרי שהשיפוץ מסתיים. הפיקוח הצמוד על העבודות גם מונע מצבים שבהם השיפוץ מתארך שלא לצורך עקב אנשי מקצוע שלא עומדים בהתחייבויותיהם.

עוד כדאי לדעת בהקשר זה שעם עזרה שכזו מצד אנשי מקצוע מיומנים ניתן להשלים גם שיפוצים מקיפים תוך 21 ימי עבודה. דגש חשוב נוסף בבחירת איש או אשת המקצוע הוא חיבור מוצלח ביניכם – מצד אחד שיפוץ בית הוא פרויקט טכני מאוד אבל מצד שני יש בו גם מימד רגשי רב עוצמה, ולכן חשוב החיבור.

 

עוד על שיפוץ דירה תוכלו לקרוא בקישור הבא:

https://www.72gag.co.il

Exit mobile version