Site icon מקומון רמת גן

בית הקפה והעיר הגדולה

גרים או עובדים ברמת גן? או שאולי קפצתם לרגע כדי לבקר קרובי משפחה או חברים? מחירי הדירות בתל אביב הניסו אלפי צעירים לערים הסמוכות, בניסיון למצוא חלופות זולות יותר למגורים. הנהירה לרמת גן גרמה להתפתחות של מקומות הבילוי בעיר כדי לענות על הצורך של המתיישבים החדשים, ובשנים האחרונות אנחנו רואים פריחה של בתי קפה בעיר.

לצאת מהבית – 7 סיבות לשבת בבית קפה ברמת גן

בתי קפה ברמת גן, כמו בתל אביב, הומים בכל ימות השבוע. פירטנו לכם את כל הסיבות להנות מבתי הקפה ברמת גן:

  1. להיפגש עם חברים – בין העבודה, הסידורים והטיפול בילדים, אתם יכולים למצוא גם זמן למפגש עם חברים לרגל ציון יום הולדת או החלפת חוויות. בית הקפה יכול לספק לכם אווירה אחרת, לצד מטעמים מכל הסוגים – התפאורה המושלמת למפגש שלכם.
  2. פגישה עסקית – בתי קפה משמשים היום הרבה אנשי עסקים לפגישות מחוץ למשרד, אם מתוך רצון לפנק את הלקוח, או כי אתם נמצאים בין משרדים. ניהול פגישות עסקיות בבתי קפה הפך להיות עניין שבשגרה.
  3. קפה להשראה שלכם – כותבים עבודה סמינריונית חשובה, אך מרגישים "תקועים" על אותו מאמר כבר שבוע? עובדים זמן רב על פרק מסוים עבור רב המכר הבא שלכם? בית הקפה משמש השראה לסופרים רבים עד היום. אז קחו את המחשב או המחברת לבית הקפה, ולא תצטערו על כך.

  4. לתפוס מכסה ביום גשום – כמה פעמים תפס אתכם שבר ענן ביום חורפי? כשגשם זלעפות יורד בחוץ, אתם יכולים לתפוס מכסה בבית הקפה הנקרה בדרככם. להמתין לשוך הסערה עם קפה או שוקו חם או אפילו להתפנק בקערית מרק מהביל, עד יעבור זעם.
  5. וכמובן, דייטים – בית הקפה הוא המקום הטבעי לדייטים. בני הזוג הפוטנציאליים אינם מכירים אחד את השני, ולכן הם נפגשים בטריטוריה נייטרלית במטרה לבחון זה את זו. בית הקפה מציע עבורם אווירה חמימה, נעימה וביתית שמסייעת להם לשבור את הקרח ולהתחיל להיפתח.
  6. זמן איכות עם הילדים – אתם מכירים את זה שהמורה מזמינה אתכם לשיחה כי משהו עובר על הילד/ה שלכם? היא כנראה תציע לכם לקחת אותם לשיחה או אפילו תמליץ על זמן איכות אחד על אחד. בית הקפה השכונתי יכול לענות בדיוק על זה. ואגב, אנחנו חושבים שלא צריך לחכות שהמורה תזמין אתכם לשיחה. אנחנו ממליצים לפנק את הילדם בזמן איכות לצד ארוחה שבסופה קינוח מתוק.
  7. בגלל האוכל – השארנו את הסיבה העיקרית לסוף. אם אתם מעוניינים לטעום מעדנים ומאכלים טריים ומיוחדים, בית הקפה הוא המקום שבו תוכלו לעשות זאת. אז נכון שאין כמו האוכל של אמא, אבל אפילו אמא לא יכולה להכין בזמן קצר כל כך פלטת גבינות או ירקות טריים, קישים, פשטידות, פסטות וכיכר לחם טרי וריחני. רק בבית הקפה תוכלו לאכול כמו שצריך מבלי לבשל כלל.

אתם בוחרים את בית הקפה שלכם

בתי קפה ברמת גן קיימים בשפע, כפי שציינו למעלה, והסוד הוא לבחור את בית הקפה המתאים ביותר עבורכם. ראשית, בחנו את התפריט שלו. האם מדובר בתפריט מגוון הכולל סוגים שונים של מנות: כריכים, ארוחות מובנות, מנות מיוחדות וקינוחים? שנית, אווירה. מה הופך בית קפה לנעים וכיפי לבלות בו? האווירה מורכבת מהרבה גורמים. עיצוב, גודל המקום ואולי הכי חשוב, השירות. בחנו את יחסם של המלצרים כלפי האורחים שלהם. אתם מכירים את המקומות האלו שיודעים בדיוק מה אתם שותים, ועד שאתם מגיעים לשולחן כבר הגישו לכם את הקפה שלכם בכוס זכוכית, ללא קצף? אין כמו יחס אישי כדי להפוך את בית הקפה לבית השני שלכם.

לא יודעים היכן לחגוג יום הולדת? בית קפה קונדיטוריה דבורה מזמין אתכם להתרשם מהתפריט המגוון, הטרי והאיכותי ומהשירות החם והיחס האישי. הזמינו מקום עכשיו: 03-6745707 כתובתנו: רזיאל 26, רמת-גן.

Exit mobile version