Site icon מקומון רמת גן

ביקור של בכירי מערכת משרד החינוך מסינגפור במערכת החינוך של גבעתיים

משלחת אנשי משרד החינוך מסינגפור ופרופסורים בכירים לחינוך באוניברסיטאות שם,  הגיעה להתארח בגבעתיים, במטרה להכיר את מערכת החינוך בעיר וללמוד על חדשנות חינוכית בישראל בכלל ובגבעתיים בפרט.

את המשלחת מסינגפור, פגשו בבוקר פרופ' יזהר אופלטקה, מחזיק תיק החינוך ואת אירית אהרונסון ראש מנהל חינוך, שקיבלו את פניהם וליוו אותם לאורך כל הביקור, אליו הצטרפו גם יתר אנשי מנהל החינוך בעיר.

ביקורם של הסינגפורים החל במרכז המצוינות העירוני בו נחשפו המבקרים למגוון תכניות חדשניות שנולדו במטרה להביא לקידומם של תלמידי העיר ושוחחו עם תלמידי המדעים והמחשבים של בית הספר שמעון בן צבי. האורחים התרשמו עמוקות ממרחבי הלמידה החדשניים בו יכולים התלמידים לשהות בחדר החלומות או במרחב השקט, ללמוד בכיתה שעוצבה כבית קפה, לדון בקבוצות עבודה קטנות וכדומה, ומסדנאות עבודת הפיסול והנגרות בבית הספר תלמה ילין.

צילום באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

בבית הספר קלעי נפגשו האורחים עם תלמידי מגמת המחשבים אשר חשפו בפניהם את האפליקציות שפיתחו ועם המורה לסינית בבית הספר שדיברה בשפתם, דבר שהוביל להתרגשות רבה מצדם. בסיכום היום האורחים, הודו על האירוח החם וביטאו את הערכם והתרשמותם הרבה ממערכת החינוך של גבעתיים ובעיקר את היותה מכוונת לחדשנות וליצירתיות החשובים כל כך בימנו ובשוק התעסוקה הגלובלי המשתנה. האורחים התלוו ובכירי מנהל החינוך העירוני התרשמו עמוקות מהאופן שבו הציגו תלמידי בתי הספר את פועלם, באנגלית רהוטה ומרשימה, ומהנעשה במערכת החינוך העירונית.

 

 

Exit mobile version