Site icon מקומון רמת גן

בין שתי ערים: ר"ג וגבעתיים סיכמו על הקמת מתחם חינוכי משותף

עיריות ר"ג וגבעתיים, יוצאות לפרויקט משותף לתכנון והקמת מתחם רב תחומי שיכלול בית לחיים, מרכז מע"ש, בית ספר ממלכתי דתי ואשכול גנים בשטח שמשותף לשתי הערים ברחוב טבנקין, כך סיכמו היום שני ראשי הערים כרמל שאמה הכהן מר"ג ורן קוניק מגבעתיים, בפגישה שנערכה הבוקר.

המתחם המיועד, הנו מגרש בן כ-10 דונם הנמצא ברחוב טבנקין, שהשייכות הגיאוגרפית המוניציפלית שלו מתחלקת בין שתי הרשויות.

ע"פ הסיכומים, יקימו במקום שתי הרשויות במשותף מרכז "בית לחיים" לשילוב בקהילה של אוכלוסיות מיוחדות בוגרות ועצמאיות, בית ספר ממ"ד יסודי, מרכז מע"ש וכן אשכולות חדשים של גנים עירוניים לכל אחת מהרשויות. כיום המבנים היחידים הקיימים בשטח הינם גנים עירוניים ותיקים של הרשויות.

את התהליך יוביל צוות משותף של הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, בהובלת סמנכ"לי התפעול של שתי הרשויות.

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה וראש עיריית גבעתיים רן קוניק. צילום: דוברות

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן אמר למקומונט רמת גן: "מאז הבוקר ההתרגשות והשמחה לא עוזבות אותי לרגע. עם כל ההצלחה האדירה של העיר העדר מענה הולם לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בעיר הכביד על ליבי והעיק על מצפוני מרגע כניסתי לתפקיד למרות שזה המצב שירשתי.

לא פחות התרגשתי מהרגישות של רן קוניק לאותן אוכלוסיות אחרת לא היה נוטל התחייבות תקציבית משמעותית וכמובן מכך שאחרי עשרות שנים הצלחנו להגיע להסכמות לשיתוף פעולה לגבי המגרש המשותף שכבר אף אחד לא האמין שזה יכול לקרות."

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק הוסיף: "אני מודה לכרמל שאמה על הפגישה החשובה ומברך על שיתוף הפעולה עם עיריית רמת גן, שיביא לניצול מקסימלי של שטח משותף למען תושבי שתי הרשויות. אנו נמשיך לפעול בדרך של איגום שטחים ומשאבים ומתן מענה משולב לאוכלוסייה, על מנת לייעל ולקדם את מטרות הרשות ולמען תושבי שתי הערים".

Exit mobile version