Site icon מקומון רמת גן

ביטוח עסק: כמה הוא עולה? איפה עושים אותו ומה הוא כולל בתוכו?

בעלי עסקים משקיעים זמן בלתי מבוטל, משאבים והמון כסף בהקמת העסק. בגדול, כל עסק יכול להיות חשוף לכל מיני סיכונים על כן על מנת לשמור על ביטחון העסק יש כמובן לרכוש פוליסת ביטוח עסק. הפוליסה היא לא קבועה והיא מותאמת לסוג הפעילות של העסק.

המשיכו בקריאה ותוכלו לקבל מידע לגבי מהו ביטוח עסק, למה אתם צריכים אותו, מה נכלל בו והאם ביטוח עסק מתאים רק לעסקים גדולים או גם לעסקים קטנים.

למה חשוב שיהיה לכם ביטוח עסק?

ביטוח מבטיח לכם כיסוי כלכלי. הכוונה היא שהוא מספק לכם כל מיני הגנות מפני נזקים צפויים וגם לא צפויים. בתוך קטגוריית ביטוח עסק, נכנסות גם קטגוריות נוספות של סוגי ביטוח בהן, ביטוח ציוד, ביטוח מבנה, ביטוח מפני נזקי שריפה ומים, ביטוח אובדן הכנסות, ביטוח סייבר ועוד. כאן נציין, שחשוב מאוד להתייעץ לפני הכל עם איש מקצוע שמבין בתחום ומתמחה בביטוחים לעסקים. סוכן ביטוח שיש לו ידע וניסיון יוכל לזהות את צרכי העסק ולהתאים לו את פוליסת הביטוח המתאימה לפי הצרכים, המאפיינים והתקציב.

מה כולל בתוכו ביטוח עסק?

אם תבחרו לרכוש פוליסת ביטוח עסק, היא תכלול בתוכה התייחסות לכל התחומים הבאים:

צילום: סורה שימזקי

בגדול, פוליסת ביטוח עסק תכלול מרכיבים בסיסיים, כאשר ניתן להוסיף אליה כיסויים נוספים וכל זאת בהתאם לצורכי העסק. שני המרכיבים הבסיסיים הם כמובן ביטוח המבנה בו נמצא העסק וביטוח תכולת העסק. ביטוח מבנה יספק הגנה במקרה בו יהיה נזק למבנה (נזק יכול להיגרם עקב שיטפון, שריפה או כל אסון אחר שמוכר בפוליסת הביטוח). מבחינת ביטוח תכולה, מדובר על ביטוח עבור ציוד כמו, מחשבים, ריהוט, ציוד אלקטרוני, ציוד מקצועי ועוד. ביטוח כזה יספק הגנה במקרה של פריצה, גניבה וכמו כן במקרה בו נגרם נזק לתכולה מכל סיבה שהיא.

עלות ביטוח עסק

על מנת שנוכל לענות על השאלה הזאת בהצלחה, נצטרך לקבוע פגישת ייעוץ עם סוכן ביטוח.
זה יבצע הערכה של בית העסק ושל כל התכולה הנמצאת בו. לאחר מכן, נוכל לקבל הצעת מחיר  שמותאמת לעסק. ניתן להתחיל לעשות השוואת מחירים באופן עצמאי וזאת על ידי אתרי הביטוח של החברות הגדולות המציעות מחשבון ביטוח עסק. כך אפשר לקבל מושג לגבי עלות הביטוח.

כמה מילים לסיכום…

כל בעל עסק חייב לשקול בחיוב רכישה של פוליסת ביטוח עסק. יש לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע מתאימים, לבצע סקר שוק וכמו כן לקרוא את כל האותיות הקטנות בהסכם עליו חותמים.

שיהיה בהצלחה!

Exit mobile version