Site icon מקומון רמת גן

ביטוח חיות מחמד

ביטוחים הם דבר מוכר ונפוץ. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של סוגי ביטוחים שונים לרבות ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח בריאות ועוד. כל אדם שיש לו חיית מחמד כגון: כלב או חתול, צריך להכיר סוג ביטוח נוסף שהוא: ביטוח חיות מחמד. חיות המחמד שלנו זקוקות לטיפולים תקופתיים שגרתיים ובמקרה הצורך הן גם זקוקות לטיפולים פחות שגרתיים בגין מחלה או תאונה כלשהי. הטיפולים הפחות שגרתיים עלולים להיות מאוד יקרים. לא מעט טיפולים לא שגרתיים לחיות מחמד, תופסים את בעל חיית המחמד לא מוכן להוצאה הכלכלית אשר עומדת על הפרק. בכדי למנוע מראש מצבים שבהם בעל חיית מחמד נדרש להתמודד עם הוצאה כספית משמעותית מאוד בגין טיפול רפואי לא שגרתי בחיית המחמד שלו, כדאי מראש לבטח את חיית המחמד בביטוח מתאים.

מהו ביטוח חיות מחמד?

ביטוח חיות מחמד הוא ביטוח שלא מכסה את הטיפולים השגרתיים של חיות הממד שלכם לרוב אלא, את הטיפולים הפחות שגרתיים. כך לדוגמא: אם חיית המחמד שלכם נפצעה והיא זקוקה לניתוח חירום ולאשפוז וטיפול של לאחר ניתוח, אתם בוודאי יודעים כי מדובר על הוצאה כספית גדולה מאוד. במקרה הזה, הביטוח יכסה לכם חלק ניכר מהעלות הנדרשת. אם חיית המחמד שלכם חולה במחלה כלשהי שלא צפיתם ונדרשת לקבל טיפול או תרופה ספציפית, גם במקרה הזה לא תדרשו לשאת בנטל של התשלום הכספי המלא על ההוצאות בגין התרופות או הטיפול שכן, הביטוח יכסה חלק משמעותי מהם.

ביטוח אצל וטרינר או חברת ביטוח?

כאשר חברות ביטוח שונות החלו להציע תוכניות ביטוח לחיות מחמד, וטרינרים הבינו כי מדובר על תחום בעל פוטנציאל רווחי ועל כן התחילו להציע לבטח חיות מחמד אצלם. לרוב הווטרינרים יקראו לזה מנוי ולא ביטוח. חשוב לדעת שיש שני הבדלים מרכזיים בין מנוי אצל וטרינר לביטוח אצל חברות ביטוח: ראשית כל, במקרה של מנוי אצל הווטרינר אין פוליסת ביטוח או חברת ביטוח גדולה ברקע שאחראית לטפל בכם וההסכם הוא בינכם לבין הווטרינר שלכם בלבד. זה יכול להיות טוב יותר או פחות שכן, במידה ואתם זקוקים לייעוץ רפואי או טיפול רפואי שרק וטרינר מסוים מעניק, תדרשו לשלם לווטרינר שתפנו אליו. כלומר, על וטרינר מומחה תדרשו לשלם על אף שיש לכם ביטוח אצל הווטרינר שלכם, דבר שלא יקרה בביטוח מול חברת ביטוח.

תמונה: freepik

ההבדל השני נוגע לאופן קבלת השירות. כאשר מנויים לשירות ביטוח דרך וטרינר ניתן כאמור לטפל בחיית המחמד רק אצל הווטרינר הספציפי שאצלו ביטחתם את חיית המחמד שלכם. כאשר אתם מבטחים את חיית המחמד שלכם אצל חברה, תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של וטרינרים כל וטרינר שתרצו כאשר חברת הביטוח תסייע לכם במימון. כלומר, גם אם תהיו בטיול כלשהו מרוחק מהמקום שבו מצוי הווטרינר הקבוע שלכם והכלב שלכם יזדקק לטיפול רפואי דחוף, לא תהיו חייבים לחזור עד המקום שבו מצוי הווטרינר שלכם, אלא לחפש וטרינר בקרבת מקום.

כיצד תבחרו ביטוח חיות מחמד?

אם אתם מעוניינים לבטח את הכלב או החתול שלכם בביטוח חיות מחמד, חשוב מאוד שתבדקו איזה חברות ידועות כמומלצות עבור ביטוח מעין זה. על אף שהשוואת מחירים הוא דבר שחשוב לבצע, אין ספק כי לא כדאי לבחור בחברה עבור ביטוח חיית המחמד שלכם רק בהתאם למחיר שהיא מציעה, אם כי יש לבדוק כי מדובר על חברה שניתן לסמוך עליה. כמו כן, יש לבדוק מה החברה מציעה במסגרת פוליסת הביטוח לחיות מחמד והאם זה אכן מתאים לכם ומשתלם לכם.

 

Exit mobile version