Site icon מקומון רמת גן

ביובית – עזרה ראשונה לבעיות במערכות ביוב

ביוב

צילום: pixabay

משאית הביובית מספקת מענה של עזרה ראשונה, אך איננה הפתרון המושלם לבעיה. לפיכך, כאשר מזמינים שירותי ביובית, כדאי לכם להיות מודעים לכך שמשאית הביובית אכן מהווה עזרה ראשונה שתפתור לחלוטין בעיות של נזילות הביוב לטווח הקצר, ואכן תשאיר את השטח נקי, ואוויר נקי ונעים לנשימה- אך איננה הפתרון לטווח הארוך. וזאת מהסיבה שכאשר יש נזילות וסתימות חוזרות ונשנות, יש צורך להיעזר בחברה המתמחה בשירותי ביובית מתקדמים, על מנת שתוכל לעזור ולגלות את מקור הבעיה, וכן לבצע במקצועיות פתרונות ארוכי טווח, כמו: ניקוי קווים, החלפת שוחת ביוב, החלפת כל התשתית ביוב, ועוד.

אם תהיתם מהי הדרך הטובה ביותר שיש לרוקן את הביוב ולשאוב אותו, דעו כי רק חברה המתמחה בשירותי אינסטלציה מתקדמים שיש ברשותה צי ביוביות מתאימות תדע לספק את המענה המעולה לכך תוך שימוש בציוד הטוב ביותר עבור שאיבה וריקון בורות הביוב – כל זה באמצעות משאית הביובית. כאמור, משאית הביובית היא למעשה רכב גדול בעל מיכל וצינור שאיבה, שבאמצעותו ניתן לשאוב ולרוקן לגמרי את קו הביוב האמור.

חשוב לדעת כי היתרון הגדול של הביובית הוא שהיא שואבת את כל נוזל הביוב שצף על פני השטח, וכך השטח נשאר נקי לאחר השאיבה, ותרך זמן מה, האוויר יגרום לריח הרע להתפוגג. כאמור, הצינור שואב את נוזל הביוב אל המיכל במהירות וביעילות, ולא משאיר שום טיפת נוזל, ובכך בור הביוב נשאר נקי לאחר השאיבה.

צילום: pixabay

ואכן צינור הביובית  שואב בעוצמה גבוהה, ובכך הוא מצליח גם לשאוב ענפים, עלים, ולכלוכים, ושכבות שומן שהצטברו בתוך הביוב. זו הסיבה, שלאחר השאיבה גם הרצפה תהיה נקייה לגמרי מנוזלי הביוב, אך גם הבור נקי לגמרי, משום שצינור הביובית שואב לכלוכים שאי אפשר היה לשאוב בדרך אחרת, ומעיף את כל השכבות שהצטברו במהלך השנים בדפנות הבור.

הביובית  מספקת ניקוי יסודי של קווי הביוב בשתי אפשרויות שימוש. האפשרות הראשונה לשימוש היא לשאיבת מי ביוב, ואפשרות השימוש השנייה, היא לשטיפה יסודית של קו הביוב. במצב שטיפה, ממלאים את המיכל במים, והצינור מתיז את המים בעוצמה רבה לתוך קו הביוב. כאשר יש הצטברות לכלוכים בצינור, זרם המים החזק, גורם לכלוך הדבוק בדפנות הביוב, להיפרד מדפנות הצינור, ולזרום בצורה חלקה בתוך צינור הביוב.

המאמר בחסות חדשות bignews

Exit mobile version