Site icon מקומון רמת גן

בטון מוחלק – הטרנד החם בעיצוב החלל הפנימי של ביתכם   

אחד הטרנדים העיצוביים החמים של השנים האחרונות הוא שימוש בבטון מוחלק גם בחלל הפנימי. בדרך כלל אנו נוהגים לשמוע או לראות בטון בשטחי חוץ: פארקים, מגרשים, מתחמי חניה ואפילו בגינת הבית שלנו או בחניה הביתית. בטון בתוך הבית?

נשמע קצת מוזר אך כאשר מדובר בבטון מוחלק או אם מדברים על מיקרוטופינג, זה לא מוזר בכלל, למעשה מדובר במראה מודרני, חדיש ויוקרתי. אנשים רבים אוהבים את הגוונים האפרוריים לבית ועם רצפה אפורה שניתן לשלוט על הגוון שלה (כהה או בהיר) ניתן בהחלט להתאים רצפה זו כמעט לכל קונספט עיצובי לבית. אז אם אתם מתחברים לצבעים ולסגנון כדאי לשלב בבית בטון מוחלק במקום הריצוף הסטנדרטי של אריחי הגרניט פורצלן.

בטון מוחלק באזור המרכז:

אזור המרכז ידוע כאזור המתקדם ביותר בישראל מבחינה מודרנית. אם טרנד כלשהו מגיע מחו"ל לישראל הוא בדרך כלל מקבל חיים קודם כל באזור המרכז ואחר כך ליתר חלקי הארץ. בטון מוחלק רמת גן הוא שירות המוצע לתושבי העיר והערים הסמוכות כאשר תוכלו לשלב את הבטון בתוך הבית שלכם אך גם בחוץ, בין אם בשבילי הגינה ובין אם במתחם החניה שלכם. ניתן גם להזמין את השירות עבור פרקים ומתחמים ציבוריים וכן בתי עסק שונים כמו חנויות, מוסכים ואחרים הנהנים מרצפה מחוזקת, חלקה ובעלת מראה מהודר.

צילום: Freepik
כיצד מבצעים את הבטון המוחלק?

בטון מוחלק רמת גן נעשה כמו כל יציקת בטון אחרת, אולם צריך להיות בגובה של לפחות 5 ס"מ (חשוב מאוד לדעת כאשר רוצים להתקין בחללים עם תקרה נמוכה). כמו כן בריצוף החיצוני צריך להשאיר שיפוע של 2 אחוז לצורך ניקוז מי הגשמים. באזור חלל פנימי ניתן לשמור על רצפה ישרה ללא שיפוע. במידה ויש ריצוף קיים צריך לפרק אותו ולפנות אותו לאתר פסולת מורשה ורק לאחר מכן להניח את יציקת הבטון. בטון מוחלק שונה במעט מבטון רגיל והוא כולל יותר מלט וחול. כאשר הבטון מגיע ל90% ייבוש לאחר כמה שעות רק אז ניתן לבצע את ההחלקה. רגע לפני ביצוע ההחלקה שופכים חומר מיוחד המסייע לתהליך ההחלקה. כמו כן זהו השלב שבו ניתן לשפוך אבקה מיוחדת לשיפור הפיגמנטציה של הבטון (במידה ותרצו אפור בהיר או כהה יותר). לבסוף מכשיר ההליקופטר בעל כנפיים מיוחדות מבצע את החלקת הבטון על המשטח תוך כדי ייבושו הסופי של המשטח. חשוב מאוד למרוח סילר על הבטון בסוף התהליך כדי שייספג בשכבה העליונה של הבטון ויאטום אותו מפני חדירה של מים ונוזלים שונים שיכולים להרוס את הריצוף. הסילר גם ייתן מראה מבריק יותר בדרך כלל לבטון.

יתרונות וחסרונות של הבטון המוחלק:

לבטון המוחלק של חברת אומנות ובטון יש יתרונות רבים: מדובר בריצוף זול יותר מאריחים קרמיים, הוא מתייבש במהירות, מציע מראה מהודר ויוקרתי ואף נחשב לחומר חזק מאוד שלא כמו האריחים הקרמיים שיכולים להישבר בקלות. החיסרון שלו הוא שאחת לכמה שנים תצטרכו למרוח אותו בסילר כדי לתחזק אותו מפנים חדירות מים ונוזלים שונים, שאין מבחר רחב של עיצובים ושלא כל אחד מתחבר לסגנון.

Exit mobile version