Site icon מקומון רמת גן

בחירת סורגים מעוצבים לבית ולעסק – גם יפים גם מגנים

כיום אפשר להזמין סורגים מעוצבים ובטיחותיים לבית או לעסק, אלו סורגים איכותיים ועמידים במראה מרשים וייחודי, ויש גם פתרונות מתקדמים כמו סורגים העשויים מפוליקרבונט שקוף. כדאי לדעת כי גם הסורגים המעוצבים נחשבים לאמצעי מיגון יעיל ואיכותי, בדיוק כמו סורגים רגילים בעיצוב פשוט. יחד עם זאת, המחיר של הסורגים המעוצבים יקר יותר בהשוואה לדגמים הסטנדרטיים וחשוב לוודא מראש כי הסורג עומד בדרישות המיגון של חברת הביטוח.

עיצוב מקורי ומרשים והגנה מובטחת מפני פורצים ונפילות

סורגים נועדו בראש ובראשונה להגן על הדיירים ולמנוע מפורצים לחדור בקלות לבית, לדירה או לבית העסק. כמו כן, הסורגים בבית משמשים כאמצעי מיגון יעיל המונע נפילות של ילדים או חפצים, ובנוסף הם מקנים תחושת ביטחון ושקט נפשי. חברות הביטוח מכירות בסורגים כאמצעי מיגון וניתן לקבל הנחה בביטוח הבית והתכולה אם מתקינים סורגים איכותיים העומדים בתקן המחייב, כאשר גם סורגים מעוצבים חייבים לעמוד בתקן, לכן מומלץ לרכוש אותם רק מחברה מוכרת ואמינה.

חשוב לציין כי העיצוב המרשים והייחודי של הסורגים הטרנדיים אינו בא על חשבון הבטיחות והעמידות, וניתן להזמין סורגים לעסק בעיצוב מקורי עם מנגנון פתיחה ידני או חשמלי.

איך לבחור נכון סורגים לבית ולעסק?

כדי לבחור נכון סורג לבית או לעסק חשוב לאפיין צרכים, לקחת מידות מדויקות של הפתחים, לאפיין את צורכי המיגון ואופן השימוש הצפוי בסורגים, להגדיר צרכים, וכמובן שאין לוותר על סקר שוק מקיף ולהשוות מחירים. כיום, רבים בוחרים בסורגים המעוצבים והטרנדיים יותר, הסורג המעוצב מבטיח מראה אסתטי ייחודי ומונע את התחושה של בית כלא ומחנק.

יש אפשרות להזמין סורגים שקופים לבית, לדירה, למשרד או לחנות, השלבים מיוצרים מפוליקרבונט קשיח ושקוף, לכן ניתן לראות את הנוף  ללא הפרעה והסורג השקוף מאפשר ללקוחות לצפות בתצוגה הקיימת בתוך החנות. הסורגים השקופים חזקים ועמידים, זהו פתרון אסתטי ברמה הגבוהה ביותר וגם חברות הביטוח מכירות בסורג השקוף כאמצעי מיגון יעיל.

אם אתם מחפשים סורגים מעוצבים במראה טרנדי אפשר לעצב את הסורגים עם דוגמאות מעניינות ועיטורים יפים ומרשימים. באופן כללי יש 3 סוגים עיקריים של סורגים, החל מסורגים ישרים במראה הסטנדרטי שכולם מכירים, זהו סורג אנכי העשוי לרוב מברזל מגולוון וניתן לעטר את הסורגים עם פיתוחים דקורטיביים. אפשרות נוספת היא סורגי בטן אך הם פחות מומלצים לחדרי ילדים, ויש גם אפשרות לסורגים נפתחים, ולעסק אפשר לבחור סורג גלילה עם מנוע חשמלי.

מהן העלויות של סורגים מעוצבים?

כאשר בוחרים סורגים לבית או לעסק המחיר מהווה שיקול מרכזי, לכן חשוב לדעת כי עלות הסורגים המעוצבים גבוהה יותר בהשוואה למחיר של סורגים סטנדרטיים. המחיר של סורגים מעוצבים משתנה בהתאם למורכבות העבודה, גדול הסורג, איכות החומרים והעיצוב, אפשר לצבוע את הסורגים בתנור בשלל גוונים לבחירה.

מחירי הסורגים בשוק מושפעים מפרמטרים שונים כמו גודל, מספר סורגים, סוג הסורג, מנגנון ידני או חשמלי, פרופיל, צבע, גלוון, עיצוב מבוקש, מורכבות העבודה ואיכות החומרים.

גם לעסק ולחניה אפשר לבחור סורגים מעוצבים, בדרך ככל סורגי גלילה חשמליים לסגירת פתחים גדולים, ולחנויות ניתן לבחור סורגים שקופים בעיצוב אלגנטי.

Exit mobile version