Site icon מקומון רמת גן

בחירת מקום לאירועים במרכז

זוכרים את האירוע שהייתם בו לפני שנים, האולם המרהיב בו רקדתם עד אור הבוקר. כעת, נסו להיזכר באירוע הגרוע ביותר, שבו הייתם. האם הוא היה טוב יותר לו היה מתבצע באולם אחר? הפעם ההפקה עליכם. האם אתם מתכננים אירוע עסקי או פרטי? בחירת המקום המתאים תשפיע במידה רבה על הזיכרון שיישאו איתם המוזמנים שלכם. אז איך תמצאו אולם אירועים במרכז שיהפוך את האירוע ללא פחות ממושלם? אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים.

עיצוב האולם

אזור המרכז משופע במגוון עצום של אולמות, בשלל עיצובים שונים. חלק מודרניים וכוללים אבזור טכנולוגי מגוון, ואחרים קלאסיים, יוקרתיים ומזכירים את הארמונות של בירות אירופה. לכל אולם שפה עיצובית משלו, המתאימה לסגנון האישי האהוב על כל חוגג. התייעצו ביניכם וחשבו מה הסגנון המדבר אליכם ביותר, ואז חפשו את האולם המתאים. באתרי האולמות תוכלו לראות מגוון רחב של עיצובים, חלקם עיצובי קונספט זמניים לאירוע מסוים, וכך תוכלו לקבל מושג כללי על מכוון האפשרויות הקיימות.

חנייה: אל תתנו לאורחים שלכם להסתובב זמן רב מסביב לאולם

עובדה אחת שמאפיינת אולמות אירועים במרכז ובמיוחד באזור תל אביב, היא מצוקת החנייה. חשוב לבחור מקום שבו כל האורחים שלכם יוכלו לחנות בחנייה של האולם בקלות, מבלי להסתובב זמן ארוך, או לחילופין לחנות במרחק רב. במיוחד עבור האורחות באירוע, עשר דקות הליכה על נעלי עקב, עשויות להראות כמו שעות, ולהעיק לאורך הערב. לכן, במיוחד באירוע גדול, בחרו באולם המציע חניון (ללא תשלום!).

מקום שיראה נפלא בתמונות

אולם אירועים. באדיבות Pixabay

אם אתם מתכננים חתונה, חשוב לראות את האזור שבו תתקיים החופה. זכרו, כי התמונות שלכם מהאירוע יישארו לא רק לדור הזה, אלא ימשיכו ויעברו גם לילדים, לנכדים וימשיכו הלאה לאורך הדורות. אם בעבר שמרנו את התמונות באלבום, היום הן מופיעות גם במדיה דיגיטלית ועשויות לשרוד הרבה אחרינו. לכן, הפרטים הקטנים חשובים אף יותר.

מתחם המציע מערכות תאורה וסאונד טובות

בכל אירוע, אם זה בר או בת מצווה, יש חשיבות עצומה למסיבת הריקודים. אבזור נכון מבחינת סאונד (מערכת השמע במקום). מערכות סאונד טובות מציעות מגוון רחב של רמקולים ואפשרויות השמעה ממערכת מרכזית, ומערכות תאורה איכותיות כוללות צבעים ואפקטים שהופכים את החגיגה (במיוחד בשעות הערב) לחוויה אור קולית עצומה.

הבטיחות מעל לכל

ונסיים בטיפ החשוב מכל. הבטיחות שלכם. ודאו כי לאולם יש רישיון עסק בתוקף, וכי יש בידו את הרישיונות הדרושים מהמשטרה, מכבי האש ומוסדות דומים. אין דבר גרוע יותר מתאונות המתרחשות באולם, ועשויות לפגוע בחגיגה במקרה הטוב או לסכן חיים במקרה הרע. גם האולם היפה ביותר, הנמצא במסגרת התקציב שלכם, לא יוכל להיות אופציה טובה אם אין לו רישיונות וביטוחים מתאימים.

כעת, עם הטיפים שאספתם, תוכלו לצאת למסע מופלא לאיתור האולם שבו תערכו את האירוע המושלם שישמח את המוזמנים שלכם.

Exit mobile version