Site icon מקומון רמת גן

בחירת חברה לפינוי דירה

לפעמים בחיים אנו נזקקים לשירות של פינוי דירה. כלומר מצבים בהם יש לנו דירה, בדרך כלל דירה מוזנחת, המלאה בחפצים מיוצרים שאיננו צריכים – מפרטי ריהוט ועד בגדים ישנים. יתכן שאנו מחפשים פינוי דירה לתרומה, פינוי דירת נפטרים או כל סיבה אחרת. זוהי לא העברת דירות, אלא שירות האוסף את כל החפצים מהדירה ולוקח אותם לאתרי הפסולת ומשאיר לנו דירה נקייה.

במקרה ואתם נזקקים לשירות של פינוי רהיטים או פינוי תכולת דירה נשאלת השאלה כיצד תבחרו חברה לפינוי דירות. לפני הכל חשוב להסביר שאין מדובר בחברת הובלות. חברות המתעסקות בהובלות מתעסקות במקרים בהם אתם עוברים דירה ורוצים להעביר את הריהוט והרכוש בצורה בטוחה אל המקום החדש. פינוי דירות מיועד למקרים שבהם אתם רוצים להיפטר מהריהוט והרכוש – לכן חשוב להדגיש כי אתם מחפשים חברה המעניקה שירות פינוי דירות ולא משהו אחר.

אז כיצד נבחר את החברה?

ותק וניסיון – הניסיון הוא דבר חשוב מאוד כאשר מחפשים חברה לפינוי דירות. כאשר לחברה יש הרבה ניסיון היא מבצעת עבודה טובה ויעילה יותר. זה עשוי להתבטא במישורים שונים, כמו למשל רמת השירות ומהירות העבודה. חברה מנוסה יודעת איך להתמודד עם כל אתגר והיא מעניקה לכם פתרון מהיר יותר. היא גם יודעת מה לעשות עם הדברים ולכן מתנהלת ביעילות גבוהה יותר. אם חברה פועלת שנים רבות בתחום אפשר להסיק מכך שהיא עושה עבודה טובה ויש לה המלצות מלקוחות מרוצים.

התנהלות מקצועית – בקלות תוכלו לראות את ההבדל בין חברת פינוי דירות מקצועית לחברה חובבנית. חברה מקצועית תגיע אליכם תבחן את הדברים ותיתן לכם הצעת מחיר ואפילו פינוי דירה בחינם במקרים מסוימים. חברה מקצועית מתנהלת על פי תכנית עבודה ויודעת כיצד להפיק את המיטב מכל הדברים הישנים שיש בבית. אתם גם יכולים להרגיש מתי מדובר בצוות מיומן אשר עבר הכשרה.

התנהלות חוקית – ברמת העיקרון ישנם דברים שונים אשר עושים עם הרכוש הישן. יש דברים שפשוט הולכים לאתרי פסולת, יש דברים שנמכרים, יש דברים שנתרמים ויש דברים שנשלחים למחזור. לגבי הדברים שמושלכים לאשפה חשוב לעבוד עם חברה אשר עובדת מול אתרי פסולת מורשים ומתנהלת בהתאם לחוקי הגנת הסביבה.

יחס אישי ואמפתיה –  הנסיבות בהן אנו זקוקים לשירות פינוי דירות יכולות להיות מסעירות מבחינה רגשית, למשל כאשר מדובר בפינות דירות נפטרים או פינוי דירה של אגרנים כפייתיים. לכן חשוב לעבוד עם חברת פינוי דירות המעניקה לכם יחס אישי ומגלה את הרגישות הנכונה למצב.

שי פינוי דירה

אם אתם זקוקים לשירותי אלטע זאכן ופינוי דירות בתל אביב, אתם מוזמנים לפנות לחברת שי פינוי דירה בראשותו של שי שטיקגולד, מומחה לפינוי דירה ולהתמודדות עם דירות של אגרנים כפייתיים. לנו יש כשלושים שנות ניסיון במתן שירותים מסוג זה. אנו מתעסקים בכל מה שקשור ליד שנייה רהיטים תכולת דירה.

Exit mobile version