Site icon מקומון רמת גן

בחירת גימיקים לחתונה מבלי לאבד את החיסכון

במשך שנה שלמה זוגות מאורסים רבים נאלצו לדחות את האירוע המשמעותי בחייהם, עקב מגפת הקורונה. עכשיו, כשהמדינה מחוסנת ברובה ונפתח מתווה התו הירוק אפשר לחזור לאירועים הקסומים והמרהיבים כמעט כפי שהיה בעבר. במאמר הבא תוכלו לקבל מידע חשוב ומעניין שיסייע לכם לבחור גימיקים ייחודיים ומקוריים שישדרגו את החתונה, בלי לבזבז הרבה כסף מיותר.

אירוע יוקרתי במחיר מוזל

מגפת הקורונה בנוסף להשבתת כלל האירועים גרמה גם כן לנזק כלכלי. ועל כן האתגר כיום הוא להפיק אירוע מבלי לגרום לחור גדול מדי בכיס. במאמר הבא תמצאו טיפים שיעזרו לכם למצוא גימיקים שווים לחתונה שיצרו אפקט של מיליון דולר לחתונה שלכם אך בגבולות התקציב הקיים.

גימיקים ברחבת הריקודים

כאשר מספר הרוקדים מועט בשל המגבלות הקיימות מסיבת הריקודים עלולה לדעוך מהר משחשבתם. ניתן לעורר את הרוקדים עם אטרקציות שוות ועם סקר שוק טוב ניתן למצוא כאלה במחיר הוגן.

בין האטרקציות תוכלו למצוא – בר שייקים, קיר דונאטס, מפל שוקולד עם פירות, המבורגרים קטנים, תא צילום, עמדת יוגורט ועוד. כמו כן אפשר ליצור מסיבת קונספט עם אופי מרענן כמו FULL MOON או מסיבת אוזניות או פשוט להגדיר את החתונה כמסיבת תחפושות או נשף ולתת לאורחים להתפרע עם ההופעה.

מזמינים מראש

טרנד ההזמנות מחו"ל לא פסח על תחום החתונות. ניתן למצוא שלל מוצרים מסין שישדרגו לכם את האירוע. אם אתם בעניין תצטרכו לחשוב על הפריטים אותם אתם מעוניינים לקנות מראש שכן יש לקחת בחשבון את זמן המשלוח.

הפריטים יכולים להיות החל מפריטים ליום הצילומים או לצילומי המגנטים ועד לפריטים עיצוביים של השולחנות ואולם האירועים עצמו. בנוסף תוכלו למצוא אביזרי מסיבות ואף מתנות ממותגות בשמם של החתן והכלה.

אורות, אפקטים ואביזרים זוהרים. אחרי שנה של הפסקה חוזרים לעונת החתונות בגדול. צילום: פיקסלס
עיצוב

ניתן למצוא באתרים השונים פרחים מלאכותיים, נרות, סלסלות קש או משטחי בול עץ ועם קצת יצירתיות לעצב את השולחנות באולם מבלי לשלם מחירי עתק לחברת עיצוב מקצועי. גם אביזרים המציינים את מספרי השולחנות ומיקום האורחים ניתן כיום למצוא באינטרנט ולהזמין מבעוד מועד.

ומה עם מזכרת

מעבר למגנטים שהפכו למצרך חובה בכל אירוע ניתן לקנות בכמות סיטונאית ועל כן לא יקרה – כפכפי אצבע, מניפות, חולצות, כוסות לצ'ייסר, בועות סבון ועוד. את הפריטים הללו ניתן כמובן למתג עם שמות בעלי השמחה.

ניתן לשלב גם כן את העיצוב והמזכרת על ידי הנחת שתילי תבלינים או שתילים פורחים במרכז השולחנות כפריט עיצובי תוך צירוף מילות הוקרה לאורחים שטרחו להגיע ויזכו לעציץ חדש בביתם.

משדרגים את המגנטים

גם את המגנטים עצמם אפשר לשדרג לבלוק עץ, מחזיקי מפתחות ועוד. בשיטה הזולה יותר ניתן פשוט לקנות אביזרים מדליקים לתמונות שיהפכו את המגנטים לצבעוניים ומיוחדים ואת חווית הצילום למהנה יותר. בין הפריטים ניתן למצוא שפמים וכובעים על מקל, בועות דיבור עם כתובים שונים, מסגרות אינסטגרם ועוד ועוד.

לסיכום, עונת החתונות לה חיכינו סוף סוף בפתח וכדאי שהחתונה שלכם תהיה כזו שכולם ידברו עליה. זכרו שלא חובה לשלם כל כך הרבה כדי להפוך אירוע רגיל לאירוע מיוחד במינו, עם קצת חשיבה ועם האביזרים המתאימים ניתן בקלות לשדרג את המסיבה.

אז שיהיה במזל טוב!

Exit mobile version