Site icon מקומון רמת גן

בזמן שסגרתם: בתי הספר והגנים בר"ג שופצו במיליונים

רמת-גן ניצלה את הסגר וסגירת מוסדות החינוך ושידרגה חלק מהתשתיות בגנים ובבתי ספר השונים בעיר, בהשקעה מוערכת של 4 מיליון ₪.  מבין המיזמים ניתן למצוא שדרוג מקיף של מתחמי השירותים בבתי הספר עתיד, ניצנים, רמת-חן, עליות ובן גוריון. אל השקעה זו ניתן להוסיף את שיפוץ אולם הספורט בניצנים ושיפוץ אולם הספורט בארנון שנמצא בימים אלו בהליך מתקדם לסיום.

בזמן הסגר שבו בתי הספר בעיר היו סגורים, רמת-גן יצאה במבצע לשדרוג מקיף בבתי הספר בעיר בעלות משוערת של כ-4 מיליון שקלים. בבתי הספר עתיד, ניצנים, רמת-חן, עליות ובן גוריון שופצו מתחמי השירותים. בגנים 11 א' ו-ב' יחד עם גן 52, 96, 108 ו122 שופצו השירותים והוחלף הריצוף והתאורה.

אל שדרוג תשתיות החינוך ניתן לצרף גם את בתי הספר ניצנים, הלל וארנון שבהם נעשה שדרוג למעטפת בית הספר ולמבואה. בנוסף, בביה"ס ניצנים נערך שדרוג לאולם הספורט ובימים אלו נערכים העבודות לשיפוץ אולם הספורט של ביה"ס ארנון. בבית הספר הלל מתוכנן שדרוג של מגרש הספורט.

לדברי ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "שאפנו להפיק את המיטב מהקושי ולכן כבר מהגל הראשון גייסנו תקציבים חסרי תקדים לשדרוג תשתיות החינוך בעיר והשבחנו את הסטנדרט. השירותים החדישים  ששיפצנו  לא מחכים במלון בוטיק חדש לתיירים ואורחים, אלא לילדים שלנו בגנים ובבתי הספר. לא עוד קרמיקות זולות אלא שירותים מזמינים, מעוצבים. לא עוד ילדות וילדים שמתאפקים ימים שלמים.  כשהשירותים נראים כמו בבית סיכוי טוב יותר שישמרו על ניקיונם ושלמותם כמו על אלה שבבית. נמשיך לפעול בכל דרך לשדרוג תשתיות החינוך בבתי הספר ובגנים".

שדרוג המבנים ותשתיות החינוך בעיר רמת גן.
צילום: אילן ספירא
Exit mobile version