Site icon מקומון רמת גן

בוק מקצועי לבת המצווה

הפקת בוק מקצועי לבנות החוגגות בת מצווה הפכה לטרנד פופולרי בשנים האחרונות, זו חוויה נפלאה, מקורית וייחודית לבנות ההופכות לעלמות חן צעירות. הבוק לבת מצווה משמש גם כמתנה מקורית ומרגשת מההורים, וזו מזכרת מדהימה לכל החיים להורים וכמובן לכלת השמחה.

יום צילומים מושקע

בוק הוא אוסף צילומים המשמש בדרך כלל את הדוגמניות לצורך שיווק שלהן בעולם הדוגמנות. כיום, בעידן האינסטגרם וצילומי הסלפי, גם הנערות הצעירות שחוגגות גיל 12 מעוניינות בבוק אישי עם צילומים מקצועיים, כאשר מטרת הצילומים היא ליצור חוויה אישית, מעצימה ומקורית עבור כלת השמחה וליהנות מאלבום תמונות מקצועי וממזכרת מהנה לכל החיים.

ניתן להשתמש בצילומי הבוק כדי להכין הזמנה מקורית לאירוע, וניתן להקרין את התמונות היפות של הילדה במהלך חגיגת הבת המצווה. את הצילומים של הילדה אפשר לבצע בסטודיו מאובזר עם רקעים מתחלפים ואביזרים שונים, אפשר גם לצלם את הילדה בביתה, בחצר, בחיק הטבע ובכל מקום אחר.

חוויה לילדה ולכל המשפחה

נערות בנות 12 הן כבר נשים קטנות ומודעות לעצמן ולמראה שלהן, הן נמצאות בשלב המעבר בין גיל הילדות וגיל הבגרות, ובאמצעות הבוק ניתן לתעד את הקסם הילדותי שהולך ונמוג במהירות ככל שהילדה מתבגרת.

מטרת הבוק לבת מצווה היא לתעד את הילדה על ידי צלמים מקצועיים ומנוסים ולהנציח את המראה הבובתי והקסום שלה בלוקיישנים יפים. ניתן לשלב ביום הצילומים גם צילומי משפחה עם ההורים, האחים, האחיות והסבים והסבתות, אך מתמקדים בעיקר בילדה העומדת לחגוג אירוע משמעותי בחייה ולהפוך מילדה לנערה.

צילום: unsplash

איפה מצלמים?

יש מגוון חבילות לצילומי בוק בת מצווה, החל מחבילה הכוללת צילומים בסטודיו של חברת ההפקות ועד צילומי חוץ בלוקיישן אותו בוחרים יחד עם המשפחה. צילומים בסטודיו מבטיחים חוויה ייחודית לילדה ולבני המשפחה המלווים אותה, הסטודיו המאובזר כולל פינת אירוח וחדר איפור, סטייליסטית צמודה ויש מגוון רחב של אביזרים במקום.

אפשר לצלם את הילדה גם בפארק קרוב לביתה, בחוף הים ובחיק הטבע, יש אפשרות לבחור לוקיישנים מיוחדים כמו מבצר ישן ועתיק, חניון במרכז העיר, נוף אורבני מקורי וכו'. צילומי חוץ נערכים בדרך כלל בשעה מוקדמת כאשר האור מיטבי או לפני השקיעה, בסטודיו אין מגבלה מאחר והמקום מואר באופן מלאכותי.

בנות רבות בוחרות בצילומי חוץ, בעיקר בחיק הטבע, בגלל המראה הטבעי ואפשרויות הצילום. ניתן לבחור סגנון מיוחד המשקף את התחביבים ותחומי העניין של הילדה, למשל בוק בת מצווה בסגנון פיית יער אותו מצלמים בחורשה או ביער עם עצים רבים.

מה להביא ליום הצילומים?

לאחר פגישת הכרות עם צוות חברת ההפקה קובעים לוקיישן ומתאמים מועד לצילומי הבוק. מומלץ לאפר את הילדה בסגנון טבעי ועדין כדי להדגיש את יופייה הטבעי, וניתן להגיע עם בגדים ואביזרים שונים מהבית. לחברה ההפקה יש סט אביזרים גדול ובעזרת הסטייליסטית ניתן לבחור בגדים שונים לכל צילום.

לאחר הצילומים הנערכים מספר שעות בוחרים את התמונות היפות ביותר, מלטשים אותן קלות בתוכנה כמו פוטושופ ומדפיסים באיכות גבוהה.

צילומי בוק לילדה החוגגת בת מצווה בקרוב נחשבים למתנה מקורית, זו חוויה נפלאה וייחודית לילדה וכולם מתמקדים בה במהלך היום. לאחר הצילומים מקבלים אלבום בוק מקצועי ודיסק עם כל התמונות, ניתן לעשות שימוש בצילומים השונים במהלך האירוע עצמו וכמובן ליהנות ממזכרת ייחודית ובלתי נשכחת להורים ולכלת השמחה.

Exit mobile version