Site icon מקומון רמת גן

בוסטר התנעה – דגשים לקראת רכישה

קשה למצוא אדם שמעולם לא נתקע עם הרכב בשולי הדרך וגילה שמדובר בבעיה, ולו כי המצבר גמור, ועל כן אין מנוס אלא להיעזר בשירותי גרר, או ביחידת חילוץ ייעודית, כאשר במקרים היותר קיצוניים גם מגלים שלא נותרה סוללה על מנת לבצע את שיחת החילוץ.

ובכן אם גם אתם מבקשים לספר סיפור שכזה אך עם סוף אחר, עם סוף יותר שמח ואקטיבי מצדכם, אתם מוזמנים לרכוש יחידת התנעה עצמאית לרכב שבכוחה לסייע להתניע, גם כאשר המצבר מראה סימני מצוקה מובהקים. מכאן שאין צורך להחזיק כבלים ואין צורך לחכות זמן רב לחילוץ, אלא פשוט ניתן להוציא מתא המטען את הבוסטר ולהתחיל להעביר זרם לכיוון המצבר. אי לכך מדובר בכלי חשוב ויעיל ביותר, כך שאין זה מפליא שלצד הביקוש הגדול גם קיים היצע גדול, כך מי שאינו בקיא בתחום יתקשה להבין מהיכן וכיצד יש להתחיל לבחור.

התאמה מלאה

בעקבות ההיצע ושורת ההבדלים שבין הסוגים השונים, יש לעשות מעט סדר ובכך נעסוק במאמר הנוכחי. נתחיל: ראשית נציין שכל בוסטר התנעה מסוגל להגיע לגבהים אחרים של זרמים, שכל בוסטר התנעה ייעודי או עבור מנוע דיזל או עבור מנוע בנזין, וכל בוסטר מתאים עבור נפח אחר של מנוע. מכאן שאם לאדם אחד יש סירה, לאדם שני יש משאית ולאדם שלישי יש רכב רגיל – הרי שאין זה יפתיע אם כל אחד יזדקק לסוג אחר של בוסטר התנעה.

בחינה מקיפה

צילום: pixabay

כאשר עומדים לסגור עסקה, יש להבין אלו תוספות הבוסטר מכיל (למשל פנס לד ומטען חירום למגוון מכשירים ניידים), מהי רמת הבטיחות, מהי התפוקה המרבית, מהו המתח המרבי, מהו זמן ההטענה, מהו המתח ההתחלתי, מהם הממדים (ולו עבו שיקולי אחסון), מיהו היצרן וכמובן עם כמה שנות אחריות מגיע הבוסטר.

תקינות לצד יעילות

בין אם בוחרים בסוג כזה או אחר, חשוב לציין שגם יש לתת דגש על היבט הבטיחות, וזאת כי כבר היו מקרים ששימוש מוטעה הוביל לתקלה חמורה ואף לנזק של ממש לרכב. מכאן שכמו בהרבה מקרים אחרים, גם כאן יש להשקיע מעט יותר על מנת להרוויח הרבה יותר, כאשר על מנת להיות מראש רגועים, רצוי להתמקד בחברה שידועה כאיכותית.

מוצרים משלימים

לאחר שציינו שחשוב ביותר לוודא שיש ברכב בוסטר התנעה מקצועי, נוסיף ונציין שגם חשוב שיהיו כמה דברים נוספים, ולו על מנת להבטיח התייעלות בעת מפגש עם שורת מצבים מאתגרים. כך למשל נמליץ להצטייד עם דיבורית, בלוטוס, פנסי לד ומצלמת רברס. לבסוף נציין שמומלץ ביותר לקרוא את חוברת ההוראות עמה מגיע הבוסטר וכמובן שיש להקפיד על כללי האחסון (מקום מוצל, מאוורר וללא לחוות), כאשר גם חשוב לדעת שיש להשתדל שלא לתת לבוסטר מכה, ולו על מנת לשמור על יעילות כמה שיותר תקינה.

Exit mobile version