Site icon מקומון רמת גן

בונים את העתיד- הכירו את תושבי העיר מצטייני ענף הבניה לשנת 21

בטקס המסורתי להענקת תעודות ומלגות לעובדים המצטיינים של ענף הבנייה והתעשיות הנלוות לשנת 2021 זכו 18 עובדים ובניהם נטלי דימונט מתל אביב , רמי ברדריאן מרמת גן, מיכאל בירקה מאור יהודה וקידיסט גברזני מרמת גן.

השבוע התקיים הטקס השנתי להענקת תעודות ומלגות לעובדים המצטיינים של ענף הבניין והתעשיות הנלוות לשנת 2021 והפעם בסימן מאבק בתאונות העבודה. הטקס התקיים במעמד שרים וחברי כנסת ואנשי ציבור. כמו כן נכחו יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות בישראל ומ"מ הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל איציק מויאל, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל שי בירן וי"ור וועדת השיפוט הארצית אורי רובין.

זהו אחד הטקסים החשובים של הענף והעובדים המצטיינים מסמנים כיצד אמור להיראות ענף הבניין.  את העובדים המצטיינים בוחרת ועדה מיוחדת, המורכבת מנציגי התאחדות בוני הארץ, חברות הבניה, הסתדרות עובדי הבניין והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניין והתעשיות הנלוות בישראל.

מעיון ברשימת העובדים המצטיינים ניתן ללמוד לא מעט על הענף. דגש מיוחד על הבטיחות, גיוון מגדרי, פריפריה ומרכז, יהודים, נוצרים ומוסלמים, נשים וגברים ובניהם נטלי דימונט מתל אביב ,שמשמשת כבר כשנה מנהלת פרויקטים בקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב בתחנת שאול המלך. היא עובדת כ-6 שנים באלקטרה דנקו. לנטלי יש צוות של עובדים מאוד גדול שעליהם היא אחראית בכל נושא הקשור לעבודה. נטלי היא אישה מאוד דומיננטית וחזקה, דבר שמאוד חשוב בעולם הבנייה. לפיכך, אתר הבניה שלה תמיד מסודר ובטיחותי . מתוקף אחריותה, נטלי מקדמת את הבטיחות באתר ע"י ניהול ישיר של מנהלי העבודה ועוזרי הבטיחות באתר. היא מקפידה לאכיפה ולמילוי דרישות החוקים והתקנות, דואגת שיתקיימו הדרכות מסודרות באתר ומנהיגה את העובדים בשגרת ימי עבודה סדורים, כולל הצטיידות בעזרים ובכלים טכנולוגיים לשיפור הבטיחות. כתוצאה מכך, ניהולה של נטלי גורם לשיפור מתמיד במצב הבטיחות באתר ומהווה מודל לחיקוי לשאר האתרים.

רמי ברדריאן מרמת גן נשוי ואב לשני ילדים. הנדסאי בניין וכרגע הוא במהלך קורס למנהל עבודה. משמש כאחראי על הבטיחות באתר בנייה גדול של חברת אלקטרה דנקו בתל אביב.

רמי מקדם את כל נושא הבטיחות באתר, דואג למילוי דרישות החוקים והתקנות, מדריך ומנהיג את העובדים באתר ומוביל יוזמות ביניהן הצטיידות בעזרים וכלים טכנולוגיים לשיפור הבטיחות.

קרדיט: Charisma pixel

פעילותו של רמי גורמת לשיפור מתמיד במצב הבטיחות באתר ומהווה מודל לחיקוי לשאר האתרים בחברה. כיום רמי עובד בפרויקט גדול מאוד של אלקטרה דנקו שהולך להיות בית מלון שנקרא C2 בשיתוף עם חברת אשטרום. בנוסף, רמי עושה הדרכות בטיחות בכל השפות, הדרכות מקצוע שהטמיעו במערכת שהיו חסרות.

מיכאל בירקה מאור יהודה, שעובד בתאגיד יובלים החל משנת 2016 בתפקיד מקצועות הגמרים.

במשך שנות עבודתו בתאגיד, מיכאל עבד במס' אתרי בניה בחברת "דניה סיבוס". בכל אתרי הבניה שבהם עבד מיכאל ביצע את המוטל עליו במקצועיות, בחריצות ומסירות, תוך שמירה על סביבת עבודה נעימה ובטוחה. מיכאל מקפיד מאוד על נהלי ותקני הבטיחות הדרושים ודואג להשתמש תמיד בציוד הבטיחות ולשמש דוגמא לשאר העובדים. במהלך תקופת עבודתו מיכאל קיבל שבחים רבים ממנהליו באתרי הבניה והוכיח את עצמו שוב ושוב כעובד המתבלט בכישוריו ובהתנהלותו המקצועית.

קידיסט גברזני מרמת גן, שעוסקת כמפעילת עגורן צריח בחברה כ- 6 שנים. מוסמכת לעבוד עם עגורנים המיוצרים ע"י חברו גדולות כמו: ליבר, פוטיין, ריימונד, קומדיל וסימה.

קידיסט מסוגלת לבצע את כל סוגי העבודות הרלוונטיות לתפקידה עם נסיון רב בהפעלת עגורנים ולקוחותינו מאוד מרוצים מעבודה. מאוד אחראית, בעלת אישיות מקסימה ויחסי אנוש מדהימים, מציגה מוסר עבודה מאוד גבוה. בנוסף, דואגת תמיד להקפיד על כללי ודרישות הבטיחות ושומרת על מקום עבודתה תמיד נקי ומסודר.

מדברי יצחק מויאל: "שנת 2021 תזכר כשנה מאתגרת במיוחד בגלל ההתמודדות עם נגיף הקורונה, שאנו נאלצים להמשיך ולחיות לצידו. ענף הבניין הוחרג והוכרז כענף חיוני למשק על אף כל הקשיים בשנה זו, העובדים עבדו ללא דופי ושמרו על כללי הבריאות ואף שמרו על כללי הבטיחות באתרים השונים. אני שמח שהעובדים המצטיינים שנבחרו השנה מהווים דוגמא ומופת עבור עובדי הענף והתעשייה בנושא הבטיחות ומובילים בתפקידם בזכות שלל תכונות ייחודיות המאפיינות אותם והופכות אותם למצטיינים בתחומם. האחריות על השמירה על הבטיחות באתרי הבניה תלויה בכל אחד מאתנו ההקפדה על הנהלים, הכללים והשמירה על חיי אדם היא בראש סדר עדיפותי".

שי בירן הוסיף: "לאור ריבוי תאונות העבודה בענף הבניה, אני מקווה כי העובדים המצטיינים של הענף יפעלו לשיפור רמת הבטיחות והגברת המודעות לחשיבות שיש בשמירה על כללי הבטיחות. בשמי ובשם עובדי הקרן ברצוני לברך אותם על זכייתכם בפרס "העובד המצטיין" ועל תרומתם.

Exit mobile version