Site icon מקומון רמת גן

באלו מקצעות ניתן להשתלב בחברות ההייטק הגדולות?

(צילום באדיבות pixabay)

בישראל פועלות כידוע, שורה של חברות הייטק גדולות, הן מעולם והן חברות מקומיות שהצליחו להפוך במהלך השנים לחברות בינלאומיות אשר מוכרות שירותים ומוצרים בל רחבי העולם. עבור צעירים וצעירות רבים בישראל, החלום הגדול הוא להשתלב באחת מאותן חברות אלו.

אנחנו נציג בקצרה שלוש חברות מובילות, ולאחר מכן נסביר באילו תחומים ניתן להשתלב בחברות השונות. כך אם מישהו קורא מודעת דרושים WIX הוא ידע במה מדובר והאם הוא יכול להתאים לעבודה בחברה זו.

3 חברות הייטק מובילות בישראל

החברה הראשונה, היא ישראלית וזו חברת WIX. חברת שמציעה פלטפורמה לבניית אתרים באופן עצמאי. החברה שנחשבת למובילה בתחומה בעולם, מציעה לבעלי עסקים אפשרות להקים אתרי אינטרנט בחמש דקות, דרך פלטפורמות שהחברה מייצרת. לחברה מרכזי פיתוח בתל אביב ובבאר שבע.

החברה השנייה היא מיקרוסופט, החברה שנחשבת, כידוע, לאחת החברות הגדולות בעולם, הן בתוכנה והן בחומרה. כמעט בכל בית אנחנו יכולים למצוא מוצר של החברה, בין אם מדובר במערכת הפעלה או במערכות אופיס. לחברה מרכזים בהרצליה ובחיפה.

החברה השלישית היא IBM, מהחברות הוותיקות בעולם, זו שלמעשה יצרה את העולם של מחשבים פרטיים. החברה מחזיקה ברשותה מרכזים בפתח תקווה ובמקומות נוספים בישראל.

כיצד ניתן להשתלב בחברות אלו

במסגרת מודעות דרושים למגוון תפקידים בחברת WIX ניתן למצוא משרות מפתח אפליקציות למחשב ולמובייל. מדובר על אפליקציות אשר משרתות את כל מי שמשתמש בפלטפורמות של החברה. אם אנחנו לוקחים למשל אתר מסוים, אז במקום לפתח יישום ספציפי לאתר, הרי שהחברה מייצרת אפליקציה אותה היא מציעה להזמנה או למכירה דרך חנות האפליקציות של החברה, וכל אחד יכול להוריד אותו לאתר

החברה מחפשת מפתחי אפליקציות לצרכים שונים, בין אם מדובר באפליקציות חברתיות, עסקיות, ואחרות.

מודעות דרושים של חברת מיקרוסופט כוללות משרות מתכנת, כולל מתכנתים בשפת C++ וכן c#net, מדובר על שפות ייחודיות בהם ניתן לכתוב תוכנות ויישומים שונים בהם החברה משתמשת במוצריה. כך מי שמתמחה בשפות אלו, יכול להיות חלק מצוות הפיתוח של החברה, ולהשתלב בפיתוח תוכנות ומוצרים אחרים של החברה, בין אם זה למגזר הפרטי או הציבורי.

חברת IBM, מחפשת מתכנתים בשפת ג'אווה וכן ג'אווה סקריפט, שפה אשר בעזרתה נכתבות תוכנות וכן אתרי אינטרנט מסוגים. החברה משתמשת בהם לצרכים שונים, בין אם לפיתוח תוכנות ומכשירים שונים.

כיצד ניתן למצוא מודעות דרושים לחברות הייטק גדולות

כיום בשביל למצוא משרות דרושים WIX או בחברות אחרות, ניתן לחפש באתרי החברות באופן ישיר וכן דרך מרכזי גיוס ודרך חברות מובילות בתחום של גיוס משאבי אנוש עבור חברות הייטק. במקרים רבים תידרשו להציג המלצות וכן לעבור מבחני מיון ייחודים. בסופם ייקבע האם תשתלבו בחברה באחד התפקידים אליהם נבחנתם, בין אם מדובר בתפקידים שציינו כאן ובין אם מדובר בתפקידים אחרים.

Exit mobile version