Site icon מקומון רמת גן

באילו סיטואציות חובה עליכם להזעיק מאתר נזילות?

מתלבטים האם להזמין מאתר נזילות אליכם לבית? אנו בהחלט יכולים להבין את ההתלבטות שלכם. הזמנה של איש מקצוע כזה או אחר בחלק לא קטן מהמקרים תביא גם להוצאה כספית לא מבוטלת. לא כולם יכולים למצוא את עצמם במצב שבו הם יכולים להוציא מאות שקלים בכל פעם לחינם. אז אנו החלטנו להרים את הכפפה כדי לסקור עבורכם את כל המצבים שיחייבו אתכם לפעול במהירות.

גיליתם סימני רטיבות על אחד הקירות?

סימני רטיבות לא אמורים להשאיר מקום של ספק, הם ככל הנראה מגיעים בגלל נזילה כזאת או אחרת. במקרה שבו גיליתם סימן של רטיבות, עליכם מיד לנסות להבין מהי הסיבה שבגינה הוא הופיע. מאתר נזילות יכול להשתמש בציוד מתקדם על מנת להבין האם אכן מדובר על נזילה. אותו איש מקצוע יכול להשתמש באפשרות של איתור נזילות בגז או עם מצלמה תרמית. הכי חשוב זה שבסוף תוכלו לדעת האם מסתתרת לה נזילה מאחורי הקיר שבו יש רטיבות.

שומעים רעש של טפטוף מים?

אם תשמעו רעש של טפטוף מים, ככל הנראה מיד תרוצו למקלחת על מנת לוודא כי הברז לא פתוחה. אך לעיתים הרעש הזה מגיע דווקא מכך שיש נזילה מאחורי אחד הקירות. למרות שלרוב קשה מאוד לשמוע רעש של מים מאחורי הקירות, ישנם מצבים שבהם שומעים. שומעים את הרעש של המים, ומיד מבינים כי מדובר על עניין חריג. מאתר נזילות יכול להפוך את כל סימני השאלה שמציפים אתכם לסימני קריאה.

צילום: freepik

חשבון המים זינק ללא סיבה?

גם במקרה שבו חשבון המים זינק ללא סיבה, אסור לכם להיות אדישים. ראשית מדובר על הכסף שלכם, כסף שאולי אתם משלמים אותו ללא סיבה מוצדקת. בנוסף ככל הנראה בעזרת איתור נזילות בגז או במצלמה תרמית תוכלו לגלות נזילה. נזילה שהיא זאת שגרמה לכך שחשבון המים יקפוץ ללא כל סיבה מוצדקת. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תשלמו מאות שקלים שלא בצדק.

עדיף להזמין מאתר נזילות – ולהיות בראש שקט

אנשים מבינים כי כדאי להם להזמין מאתר נזילות על מנת להשיג את השקט המיוחל. איתור נזילות בגז או במצלמה תרמית יאפשר לקבל את תמונת המצב המלאה. תוכלו לדעת בדיוק מה קורה מאחורי הקירות בבית או בעסק שלכם. כך גם אם יש לכם חוסר וודאות, תוכלו להסיר אותה במהירות. כי אם לא תאתרו את הנזילה בזמן היא עוד עלולה להחמיר.

Exit mobile version