Site icon מקומון רמת גן

את הבעיות האישיות, משאירים לטיפולו של עו"ד מנוסה

סכסוכים משפטיים אישיים הם נחלתם של רבים מאוד מהאזרחים במדינת ישראל, וזו היא הנורמה המקובלת במדינה דמוקרטית. אבל, אם אתם מתמודדים עם בעיות אישיות ברמה המשפטית, איש המקצוע אליו אתם צריכים לפנות הוא עורך דין מנוסה. בדיוק מסיבה זו הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות' מלווה לקוחות בתהליכים משפטיים אישיים מורכבים, בצורה המקצועית ביותר.

טיפול נכון בנכסים המשפחתיים – שווה זהב

אחת הדוגמאות הכי טובות לשירות מקצועי חיוני של עורך דין, באה לידי ביטוי בתחום הנדל"ן והמקרקעין. למרות שנדמה כי עבודתם של עורכי דין מקרקעין היא עבודה שלא קשורה לפן האישי, יש צורך לבחון את מצבו האישי של כל אדם, במהלך העבודה על רכישת נכס. כך תוכלו לוודא שאתם עומדים בדרישות של רשויות המס בישראל. למענה משפטי מקצועי בתחום המקרקעין, ניתן לפנות אל עו"ד עידן שטרית, ממשרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות'.

צילום: ריאן מק'גוויאר
מתי צריך לעצור הכול ולפנות לעו"ד משפחה?

ישנן לא מעט סיבות יכולות לגרום לאדם לפנות לעזרתו של עורך דין משפחה מנוסה ומיומן. אם אין לכם את הניסיון המקצועי המתאים או שמעולם לא התמודדתם עם רשויות החוק בישראל ברמה המשפטית של הדברים, ייתכן מאוד שיהיה לכם קשה להבין מתי יש צורך לפנות לעזרתו של עורך דין משפחה ולקבל ייעוץ אישי מקצועי. יחד עם זאת, חשוב להבין שברגע שאין לכם יכולת לטפל בדברים לבד, מומלץ לעצור הכול ולפנות לעזרתו של עורך דין.

תהליך כתיבת צוואה – שמשאיר את הוויכוחים בצד

סיבה נוספת לפנות לעזרתו של עורך דין, היא באמת לב ליבה של הפעילות בתחום דיני המשפחה – תהליך כתיבת הצוואה. העזרה של עו"ד צוואה יכולה במידה רבה מאוד לפתור מחלוקות מבעוד מועד ואפילו לסייע לכם להחליט החלטות חשובות מאוד, מבלי לסכן את הנכסים הפיזיים שלכם. ולכן חשוב לפנות לעזרתו של עו"ד צוואה, ולבצע ביחד אתו את כל תהליך הכתיבה, העריכה והאשרור של הצוואה אל מול בית המשפט, ולאחר מכן לוודא כי עורך הדין שומר על המסמך עד לעת פתיחתו בעתיד. במקרים אלו, ניתן לפנות אל עו"ד משפחה אביחי דמארי, ממשרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות', המלווה כבר שנים ארוכות ישראלים רבים בתהליכים משפטיים שונים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד התקשרו: 03-5185888

Exit mobile version