Site icon מקומון רמת גן

פרויקט תעסוקה לחניכים של מארזי שי במרכזי התעסוקה השיקומיים

לקראת חנוכה ארזו חניכי אקים במרכזי התעסוקה השיקומיים ברמת-גן וגבעתיים אלפי מארזי שי במסגרת פרויקט תעסוקה ייחודי עם ערך מוסף חברתי למכירת מארזי שי של סניף אקים ר"ג גבעתיים. 

אקים רמת גן גבעתיים

החניכים,  עם מוגבלות שכלית, ארזו באהבה את המארזים.  החניכים מקבלים שכר על עבודתם וכל ההכנסות מהמכירה הינן תרומה להרחבת הפעילות למען משפחות אקים.  אל החניכים מצטרפים מתנדביםרבים המסייעים להם באריזה ביניהם חיילים, שוטרים, תלמידים, בני נוער ועוד.

מארזי השי לחנוכה של אקים ר"ג גבעתיים הרחיקו עד לונדון והגיעו לעובדי שגרירות ישראל במקום, לבתי כנסת, תנועות נוער ועוד. המארזים נמכרו גם בדוכנים הרבים שהוקמו בר"ג וגבעתיים, כולל בבית הורים "גן בעיר", בית רוזן, בית ראשונים, מרום נווה, מצעד הלפידים בכיכר אורדע  ועוד.

רכשו את המארזים גני ילדים, תלמידים, אגפי רווחה, חינוך, משאבי אנוש ואחרים בעירייה, מועדוני גמלאים, חברות ועוד הרבה אנשים טובים. כולם, ברכישת המארזים, הנם  שותפים עימנו לעשייה למען האנשים עם המוגבלות השכלית ומסייעים לנו להגשים את חזון אקים של:"חברה חזקה היא חברה מכלילה".

כמיטב המסורת נתרמו מארזי שי לחיילים, גנים לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. תודה לכל המתנדבים הרבים וחברי ההנהלה שסייעו במכירת מארזי השי לחנוכה ולכל מי שרכשו מאיתנו את המארזים !

 

Exit mobile version