Site icon מקומון רמת גן

אפשר להכיר את עצמכם טוב יותר

קרדיט - Canva

לא משנה באיזה גיל אתם, גם אם אתם מכירים את עצמכם הכי טוב שאפשר, עדיין יש שאלות ותהיות שאתם שואלים את עצמכם על האישיות שלכם ומה עוד אתם יכולים להשיג בחיים. יש דרכים שונות להכיר את עצמכם טוב יותר ולזהות יכולות נסתרות מעיניכם ברגע שבו אתם זקוקים לכך הכי הרבה. זה יכול להיות ברגע של משבר או כשאתם עומדים בצומת דרכים ומתלבטים בין כמה הצעות, או בגלל סקרנות פשוטה להכיר את עצמכם. אבחון גרפולוגי אישי יכול להוביל אתכם במשעול הבטוח והמעניין לעבר גילויים עצמיים על מאפייני אישיות שיכולים להפתיע אתכם. מאפיינים שקיימים בכם או יכולות שלא הרשיתם לעצמכם לממש. הגילויים האלה נעשים על ידי מומחה שמגיש חוות דעת כבר שנים ללקוחות פרטיים ומוסדיים שמעניקות הצצה מעמיקה לתוך אישיות של אנשים והתכונות שיש להם מבלי להסתיר אותן מעיניו. מומלץ מאוד לנסות להכיר את עצמכם בדרך שמעולם לא חשבתם שאפשר לעשות זאת אם תפנו להתייעצות עם בר עמית, גרפולוג מומחה שנים רבות.

גרפולוגיה אי אפשר להנדס

כל אחד יכול להתרשם מכתב ידו או מהתבוננות בכתב ידו של מישהו אחר וכל מה שחשבתם בצורה אינטואיטיבית עשוי להיות נכון, אך לא בהכרח. כתב היד שלנו מלמד הרבה מאוד על האישיות שלנו, על תכונות אופי, על נטיות הלב ואפילו על יכולות מקצועיות ותחומי התעניינות שיכולים להיות טובים לנו יותר מאחרים. הוא גם מלמד אותנו הרבה על המצב הרגשי והנפשי של הכותב ועשוי להצביע גם על מצבם הבריאותי. את כל זה יכול לגלות לכם רק גרפולוג מומחה שלמד זאת בצורה מוסמכת במשך שנים ולרשותו עומד ניסיון רב שנים בהיכרות עם כתבי יד שונים וניתוחם. הניתוח יכול לתת לכם מושג עליכם ועל הכיוונים שאתם יכולים לצעוד בהם כדי להיות מסונכרנים עם מה שאתם באמת אוהבים וטובים בו ובכך לכוון אתכם טוב יותר בחיים לעבר מקצוע או עיסוק כלשהו שיכול להתאים לכם יותר.

שפת האותיות

אותיות הן הבסיס של כל שפה כתובה והן אמורות להיות כתובות לפי חוקים מקובלים. אולם לכל אדם יש דרך ליישם את הכתיבה שמתאימה לאופי שלו ולנטיות האישיות והנפש. כל אחד בוחר לכתוב אותיות גרפולוגיה בדרך שמגלה עליו ועל התכונות שלו את מה שהוא בדרך כלל לא יודע אפילו שניתן לחשוף. הכתיבה היא הדרך שבה אנחנו מתבטאים בכתב. דרך צורת ביטוי זו הגרפולוג יכול לחשוף את האישיות הסמויה שמסתתרת מאחורי האותיות הכתובות. בהתאם לנדרש, הגרפולוג מפיק דוח כתוב בו הוא מעלה את ממצאיו על הכתב, או להבדיל מעביר אותם לנועץ בשיחה אישית.

Exit mobile version