Site icon מקומון רמת גן

 אפי קפיטל – כל הפרויקטים בשיווק ששווה להכיר על קצה המזלג

אם אתם מעוניינים לרכוש בקרוב (בשעה טובה) דירה חדשה למגורים או להשקעה, סביר להניח שבחירת היזם היא חלק חשוב בתהליך שלכם ומשהו שאתם ככל הנראה מתלבטים לגביו. אנחנו לא בטוחים את מי יצא לכם להכיר עד כה, אבל אנחנו רוצים להכיר לכם כעת את אחד היזמים המעניינים ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי בשנים האחרונות – אפי שקדי הבעלים והמנכ"ל של אפי קפיטל

עד היום שיווקה אפי קפיטל בראשותו של היזם המצליח אפי שקדי מעל 6,000 יחידות דיור ברחבי הארץ ושיכנה אלפי משפחות. היא הולכת ומסתמנת כאחת מחברות הנדל"ן המצליחות של השנים האחרונות ופרויקט אופק נופים בגדרה הצעירה וכן פרויקט עיר היין באשקלון הן רק שתי דוגמאות לפרויקטים המובילים שלה שכבר אוכלסו. אם גם אתם שוקלים לקפוץ על העגלה, אנו רוצים לעבור בקצרה על כל הפרויקטים שבשיווק כרגע.

אפי קפיטל בנווה רמלה

אחד הפרויקטים המעניינים ביותר בשנים האחרונות. שכונה צעירה במיקום מפתח שמושכת אליה הרבה משפחות צעירות. תחבורה ציבורית נגישה, מוסדות חינוך גנים ובתי ספר, מרכזי תרבות, אזורי מסחר והכל במרחק של עשר דקות נסיעה בתל אביב. אחד הפרויקטים המעניינים והמסקרנים ביותר של אפי קפיטל בשנים האחרונות.

אפי קפיטל AQUA WEST PRIME

פרויקט יוקרתי ויוצא דופן בחדרה. בניין בן 15 עם 73 יחידות דיור. ניתן לבחור בדירות ארבעה וחמישה חדרים כאשר הדירות בחזית משודרגות עם מרפסת בגודל 23 מ"ר.

אפי קפיטל בבית שמש

ההרחבה הרביעית במספר לאחר שלושה פרויקטים מוצלחים של   בבית שמש. מגוון דירות במפרט מפנק, מרווח ובתים נמוכים, קרבה לבתי ספר, מוסדות חינוך ובתי כנסת ויציאה מהירה לכבישים ראשיים. פרויקט מומלץ במיוחד לשומרי מסורת המחפשים חיים קהילתיים וקרובים.

אפיל קפיטל AQUA 10

בניין הבוטיק היוקרתי של אפי קפיטל בחדרה. מיקום מדויק בסביבה מודרנית, מרחק נגיעה בלבד מחוף הים ותכנון ייחודי ושונה לכל אחת מהדירות המאפשר התאמה מושלמת לכל משפחה ולכל אורח חיים החל מדירות שלושה חדרים ועד לדופלקסים מפוארים.

אפי קפיטל בעיר היין

אתם לא טועים, דיברנו על הפרויקט בעיר היין של אפי קפיטל שכבר נמכר, וזוהי לא טעות. ממש כמו בבית שמש אנחנו רואים איך אפי קפיטל חולשת על אזורי מפתח, מפתחת אותם ומבססת בהם קהילות יציבות. הפרויקט הזה מתאפיין בדירות מרווחות במיוחד, מרפסות מפנקות וקרבה לפארקים וגני משחקים.

אפי קפיטל בקריית גת

רובע המגורים כרמי גת נחשב לפרויקט הדגל של העיר והוא אחד הגדולים שקמו בארץ מזה שנים רבות. התכנון של אפי קפיטל כולל שילוב מדויק בין נוף אורבני בסמוך למרחבים כפריים מה שמחזק את החיבור הקהילתי.

אפי קפיטל בגדרה FEEL

פרויקט בוטיקי מעניין מאד שנושק לשכונת אופק נופים של אפי קפיטל בעיר. יחידות גדולות ומפנקות, מרפסות שמש, קרבה לאזורים הותיקים של גדרה וכן חיבור לקהילה המקומית.

תמונה: freepik

אפי קפיטל בירושלים

נופי ההר היא שכונה מקסימה בירושלים שהפכה לאבן השואבת של משפחות צעירות בעיקר מסורתיות. מצד אחד שקט וניתוק מהמולת העיר ואווירה כפרית. מצד שני קרבה ללב העיר ואפשרות להגעה מהירה וכל זה על רקע נופי העיר עוצרי הנשימה ומגורים על צלע ער.

אפי קפיטל עמנואל ואור עקיבא

לבסוף חשוב להזכיר גם את שני הפרויקטים המצוינים הללו. אין ספק שחברת אפי קפיטל מובילה מהפכה של ממש בתחום הנדל"ן ונראה כי משקיעים רבים כבר הפנימו זאת. המלצה שלנו? שווה לראות את הפרויקטים השונים מקרוב כדי להבין את סוד ההצלחה.

 

 

Exit mobile version