Site icon מקומון רמת גן

אפילציה – הפתרון הנכון להסרת שיער פנים בהיר

רוב הנשים אוהבות את עצמן חלקות לגמרי, ובפרט מבקשות לשמור על הפנים נטולות שערות. מצד שני צמיחה של שיער על הסנטר, בין האף לפה, בלחיים, במפשעה, ברגליים ובאזורים נוספים ברחבי הגוף גם אצל נשים היא תופעה שכיחה יחסית. הפער בין המראה המצוי למראה הרצוי הוביל לפיתוח שלל שיטות להסרת שיער מיותר מהפנים ומהגוף, ואפילציה היא אחת האפקטיביות ביותר שבהן.

קרדיט FREEPIK

טיפול נקודתי בכל שערה ושערה בכל מקום בפנים

בניגוד לשיטות אחרות שבהן הטיפול הוא לאזור שלם, אפילציה מאפשרת להתייחס לכל שערה סוררת בנפרד ובאופן ממוקד. בהתאם מדובר בשיטה יעילה להפליא גם כשיש שערות בודדות על הפנים וגם כשהבעיה רחבה יותר. מהות הטיפול היא החדרת מחט זעירה אל הזקיק של כל שערה. המחט צורבת את כלי הדם שמזינים את השערה ובכך מונעים מהם לעשות זאת. התוצאה: הזקיק מת והשערה נושרת. ניתן לבצע הסרת שיער בפנים באפילציה מיד כשהשערה מבצבצת, ועוד יתרון משמעותי של שיטה זו הוא היכולת שלה לטפל גם בשערות בהירות (בלונדיניות, ג'ינג'יות וכו') – יכולת שלא קיימת למשל ללייזר.  מוזמנים ליצור קשר *2943

מינימום כאב

לכל אישה תגובה אחרת להסרת שיער באפילציה. יש נשים שחוות את הטיפול כקליל וכלל לא מרגישות את צריבת כלי הדם, ואילו נשים עם סף רגישות נמוך יחסית נעזרות במשחה מאלחשת על-מנת לאפשר את הפיכת הפנים לחלקות. אזור שבו רמת הכאב עלולה להיות גבוהה במיוחד הוא המפשעות- הסיבה לכך היא צפיפות השיער באזור זה, והעובדה שהאפילציה מטפלת בכל שערה בנפרד. בהתאם לכך, טיפול מפשעות לייזר האופציה המומלצת.

על מה חשוב להקפיד כשמבצעים טיפול אפילציה בפנים?

כשאת בוחרת להסיר שיער בעזרת אפילציה מחירים של טיפולים נקבעים לפי אורכם. כך למשל הסרת שפם אורכת כרבע שעה ועולה בין 150 ל250 ש"ח. הסרת שיער מהפנים עשויה להימשך עד 30 דקות והמחיר יהיה בין 300 ל-400 ש"ח בממוצע. אחרי טיפול אפילציה בפנים חשוב לא לחשוף אותן לשמש באופן לא מבוקר וללא כמות נדיבה של קרם הגנה – על-מנת למנוע סכנת כוויות ופיגמנטציה. כמו כן מומלץ בחום לעבור את הטיפול אך ורק במכון מקצועי ואצל קוסמטיקאית מיומנת משום שביצוע לא מיומן של פעולת צריבת כלי הדם עלול לגרום לשבירת שערות ולזיהומים.

Exit mobile version