Site icon מקומון רמת גן

אם תרצו, יש פה (גינת) אגדה

במסגרת הליך של "שיתוף ציבור", קיבלה עיריית רמת-גן את הסכמת השכנים, וכן את הסכמת בעלי הקרקע שעליה יושבת גינת אגדה (ליד ביה"ס "עליות") – והובילה מהלך נרחב לשדרוג הגן, לרבות התקנת הצללה ודשא סינטטי, צביעת המתקנים, החלפת ריהוט הגן וביצוע שיקום נופי.

עיריית רמת-גן סיימה בימים האחרונים מהלך נרחב לשדרוג גן אגדה, היושב ברחוב האגדה באזור שכונת עליות. את העבודות ביצעו עובדי מחלקת גנים ונוף, ואלו כללו התקנת הצללה, דשא סינטטי מתחת למתקנים, צביעת המתקנים והחלפת ריהוט גן. בימים אלה נמשך הליך השיקום הנופי של הגן, שכולל את חידוש מדשאת הנוי ושתילת צמחייה חדשה.

גינת אגדה המשופצת. צילום: עיריית רמת גן.

הפרויקט היה כרוך במאמץ מיוחד, היות ששטח הגינה פרטי ונדרשה הסכמת הבעלים. לפני מספר חודשים, כאשר התקבלה ההחלטה לשדרג את הגן כחלק ממדיניות העירייה לשדרוג עשרות גנים בפריסה עירונית (כ-45 מתחילת הקדנציה), נעשה הליך של "שיתוף ציבור" עם התושבים הגרים בסמיכות לגן – ורק משהתקבלה הסכמתם למהלך, כמו גם הסכמת בעלי הקרקע, הוחל בשיפוץ.

ראש העירייה, ישראל זינגר, שביקר במקום, אמר כי "להצלחת העבודות חברו מספר גורמים: אגף קשרי קהילה שביצע את התהליך בשיתוף התושבים, המחלקה המשפטית שדאגה לקבלת אישור מהבעלים וכמובן, מחלקת גנים ונוף שדאגה לשדרוג הגינה. מהתוצאה יכולים ליהנות כעת כולם".

Exit mobile version