Site icon מקומון רמת גן

אם אתם סובלים מעקיצות ייתוש וגירודים הכתבה הזו בשבילכם

כידוע בשוק קיימים פתרונות רבים לעקיצות יתוש: תכשירים למריחה על הגוף, תרסיסים, קוטלי יתושים, מחבט אלקטרוני, צמידים אלקטרונים, מאווררים חשמליים עם נורת אולטרא סגולה ועוד מוצרים רבים. ובכל זאת, מכל המגוון הרב איך תוכלו לבחור את המוצר הטוב ביותר שיעזור לכם להימנע מעקיצות ייתוש.

כאשר אתם מחוץ לבית, אין לכם ברירה ועליכם להתשמש בתכשירים כגון משחות או תרסיסים שונים מאחר ואתם לא יכולים לטייל עם קוטל יתושים ולחבר אותו לחשמל.

ואולם, כאשר אתם נמצאים בבית, קוטל ייתושים הוא הפתרון בשבילכם.

קוטל יתושים הינו מוצר חשמלי המכיל בתוכו שנאי ונורה אולטרא סגול. בעת שהחרק המעופף מתקרב לקוטל הייתושים בזכות הנורה האולטרא סגולה, הוא נקטל באופן מיידי.

עוצמת הקטילה מתבטאת בעוצמת השנאי שכן ישנם קטלנים בעוצמות שונות ועליכם לבחור את הקטלן המתאים ביותר עבורכם בהתאם לכמות היתושים שנמצאת באיזור שלכם.

חשוב מאוד לזכור שהשימוש בתכשירים כגון משחות ותרסיסת לא הורג את הייתוש וגם צמיד לא הורג את הייתוש, הם מרחיקים את הייתוש ויכולים להוות עבורכם פתרון כאשר אתם מטיילים בחיק הטבע.

המוצר היחידי שקוטל את הייתוש כאשר אתם נמצאים בבית או במשרד, הוא קוטל יתושים מוסקיטו שכן הוא המוצר היחידי שיעלים את הייתוש, ייקטול אותו ולא ירחיק אותו.

הדברה נגד יתושים – קוטל היתושים מוסקיטו הינו קוטל יתושים חזק ומומלץ שמשווק בארץ שנים רבות. קוטל היתושים מוסקיטו הוכיח לאורך השנים תפוקת עבודה של שנים רבות, כמות מינורית של תקלות והוא מצוי בבתים רבים.

מלבד העובדה שעקיצות ייתוש הוא דבר לא נעים ומעצבן שעלול לגרום לגירוד , אודם ונפיחות, זכרו שייתושים או לייתר דיוק ייתושות הן חיה שיכולה להעביר מחלות מאחד לשני כגון מלריה וקדחת מערב הנילוס.

תמונה: pexels

עוד על הדברה נגד יתושים – היתושה זקוקה לחלבונים בכדי לייצר את הביצים ולכן י לה חדק מיוחד באמצעותו היא מוצצת את הדם שבתוכו מצויים החלבונים הדרושים לה להפקת הביצים.

את הביצים היתושה מטלה במאגרי מים ולכן עדיף להימנע מקיומם של מאגרי מים בכדי שהיתושה לא תטיל את ביציה ובכך תתרבה באיזור הבית או המשרד שלכם.

לכן, עדיף שלא לקחת סיכונים מיותרים ולא להיעקץ ולהשתמש בקוטל יתושים חזק שיימנע את העקיצות והגירודים.

 

המאמר בחסות חדשות bignews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Exit mobile version