Site icon מקומון רמת גן

אל תיכנסו לסטטיסטיקה: התקינו מערכת למניעת תאונות

אתם מסיימים יום עבודה ארוך ומתיש, ועולים עייפים לנהיגה לא קצרה על הכביש. לאט אבל בטוח העיניים מתחילות להיסגר, ותוך שבריר שנייה אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים. זה ממש לא חייב להיות כך.

בכל חודש נהרגים בממוצע 31 בני אדם ונפצעים כאלפיים איש בתאונות דרכים בישראל. בחישוב קר משמע הרוג אחד בכל יום בממוצע. ככה זה כאשר טעויות אנוש מובילות ליותר מ-90% מכלל תאונות הדרכים, כאשר הסיבה העיקרית היא חוסר תשומת לב – שימוש במכשירים ניידים, עייפות, עיסוק בדברים שאינם קשורים לנהיגה ועוד.

מעבירים שליטה למערכת חכמה

במקום להיות תלויים בערנות האנושית השברירית ובזמן התגובה הלא כל כך מושלם שלנו, יש פתרון פשוט להפליא – מערכת בטיחות לרכב. מערכות למניעת תאונות דרכים מצלמות ו/או סורקות את הכביש בזמן אמת, ושולחות התראות מידיות במגוון רחב של סיטואציות מסוכנות – התראה לפני התנגשות, התראת הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב ללא איתות וכן הלאה.

מערכת הבטיחות לרכב Movon מאפשרת את כל זה ואף יותר. המערכת הייחודית הזו, מבית א.ד.י מערכות לרכב, שולחת לא רק התראות למניעת תאונות דרכים – אלא גם התראות העוזרות למנוע שכחת ילדים ברכב; אחת מהבעיות הקשות ביותר שפוקדות את המדינה בשנים האחרונות.

רכישה והתקנה של מערכת Movon מזכה אתכם בהחזר כספי של 1,500 שקלים בסבסוד המדינה. בנוסף תקבלו גם הנחה בביטוח החובה לרכב, לפי נוהל 151 במשרד התחבורה. ואם כל זה לא מספיק, אז יש גם 3 שנות אחריות.

מערכת ההתראה של מובון מגיעה עם מצלמות רכב DVR בטכנולוגיית HD, המתעדות את מהלך הנסיעה בזמן אמת. בנוסף ניתן להתקין גם מצלמה אחורית שתשמש כמצלמת רוורס, המאפשרת לנהג לראות את המתרחש מאחורי הרכב בשעת נסיעה לאחור.

מה Movon יודעת לעשות?

כמו כל דבר שתלוי בבני אדם, גם בנהיגה עלולות להיות (ואכן יש) טעויות אנוש. אנחנו לא תמיד ערים לכל מה שמתרחש סביבנו בנהיגה, גם אם אנו ערניים לחלוטין. יש כמה וכמה שטחים מתים בשדה הראייה שלנו, שלא תמיד מאפשרים לנו לראות אל מול מי או מה אנחנו מתקדמים בשעת הנסיעה. תוסיפו על זה הולכי רגל ורוכבי דו גלגלי שקופצים לכביש או מזגזגים בין נתיבים, וקיבלתם מתכון אכזרי לתאונת דרכים.

מערכת מובון שולחת:

תאונת דרכים. צילום: אלי חן, קק"ל

בנוסף, כפי שכבר צוין – ניתן להתקין גם מצלמת רוורס שתאפשר לראות את המתרחש בזמן נסיעה לאחור ולמנוע תאונות נוספות. אפשרות זו לא מגיעה עם המערכת, ויש לבקש אותה בנוסף.

אל תחכו עד שיהיה מאוחר.

התקינו מערכת בטיחות לרכב שגם שומרת עליכם, וגם מזכה אתכם בהחזר כספי והנחה בביטוח.

Exit mobile version