Site icon מקומון רמת גן

אלופי השמח מט הצעירים מול ראש העיר

ראש עיריית רמת גן – ישראל זינגר אירח בלשכתו 3 תלמידים מרמת אפעל, שזכו במקום הראשון באליפות הארץ לכיתות א'-ג', ושיחק מול האלופים הצעירים.

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, אירח  בלשכתו שלושה אלופי שחמט צעירים תושבי שכונת רמת אפעל, שזכו לאחרונה במקום הראשון באליפות הארץ לנבחרות בתי ספר יסודיים (בקטגוריות כיתות א'-ג').

ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר, עם אלופי השחמט הצעירים. צילום באדיבות: דוברות עיריית רמת גן

הילדים הנרגשים התייצבו בלשכתו של זינגר כשבידיהם הגביעים והמדליות בהם זכו והופתעו למצוא אצל ראש העיר לא רק אוזן קשבת אלא אף יריב לשולחן השחמט – שכן זינגר בעצמו הנו שחמטאי נלהב, ומי שמשחק במשחק המלכים עוד מנעוריו. השלושה, תלמידי בית הספר "רמת אפעל", הם מיכאל בלומנטל (הנכד של ח"כ לשעבר נעמי בלומנטל), אייל סלע ואור אביצור. ילד רביעי, עופר ביאליק, שזכה יחד איתם באליפות הארצית, לא יכול היה להגיע לביקור – שכן הוא שיחק באותם רגעים בתחרות ארצית בצפון הארץ.

ראש העיר הגדיר את משחק השחמט כ"אהבה אישית שלי", הפליג בשבחו של משחק המלכים המפתח את כישורי החשיבה והתגאה בכך שברמת-גן משתתפים למעלה מ-50 גני חובה בלימודי שחמט, במסגרת תכנית שהוא הגה וקידם. לאחר דברי הברכה וההיכרות, הוא התיישב למשחק מול נבחרת הילדים, שלא ויתרו לא על אף גילם הצעיר, ולבסוף הסתכם המשחק בתיקו. לפני סיום הביע זינגר את מחויבותו לקידום ענף השח ברמת-גן והתחייב: "העיר תחזור להיות אימפריית שחמט".

 

Exit mobile version