Site icon מקומון רמת גן

אלוף הקמפיינים

רון אלוף – כוכב הישרדות הונדורס נבחר כפרזנטור  רשת נעלי  SCOOP. הדוגמן הבינלאומי יככב לצד הדוגמנית דר זוזבסקי ויקבל עבורו  80,000  ₪.במקביל ולאחר סיום הרומן המתוקשר עם טיטי, התחיל רומן עם לירון רביבו.

רון אלוף,  הדוגמן וכוכב תוכנית הטלוויזיה הישרדות הונדורס,   נבחר לשמש כפרזנטור מותג נעלי רשת  SCOOP. רון נבחר להצטלם לצד הדוגמנית דר זוזבסקי  לקמפיין אביב – קיץ 2016.  במסגרת החוזה שנחתם, יקבל רון עבור קמפיין  שנת 2016 –   80,000 ₪.

הקמפיין החדש יעלה בחודש מרץ  2016, לרגל השקת הקולקציה החדשה ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור  ופרסום בנקודות המכירה.

רון אלוף נבחר לפרזנטור. צילום מאיר כהן

לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP : "אנו שמחים על הצטרפותו של רון אלוף למשפחת SCOOP – ההחלטה נעשתה לאחר בחינת מספר מועמדים. אנו רואים ברון דמות אידיאלית ורלוונטית,  להעברת המסרים של המותג:  צעיר, רענן, אופנתי  ועדכני".

רון אלוף (23), נכנס לתודעה הציבורית- ישראלית בזכות הופעתו המרשימה, בעונה הנוכחית של תוכנית הריאלטי "הישרדות"- הונדורס. אולם רון הוא הישראלי הראשון שכיכב בתצוגת האופנה במילאנו למותג הבינלאומי הנחשק: "לואי ויטון", כשאת קריירת הדוגמנות שלו הוא חייב דווקא לפציעה שקטעה את הקריירה שלו ככדורגלן.הרשת העסיקה בעבר את הפרזנטורים: עידן רול, רז זלצרמן וזוהר ליבה.

גם בחייו האישיים רון לא נח לרגע ולאחר סיום הרומן המתוקשר עם טיטי, התחיל רומן עם לירון רביבו השורדת הכי לוהטת על האי."אני וטיטי נשארנו חברים טובים, שחזרנו לארץ הבנו שזה לא זה. לפני חודש העניינים עם לירון התחילו להתחמם ונכנסנו למערכת יחסים רומנטית" ומוסיף "עכשיו אנחנו צריכים לחשוב לאן אנחנו ממשיכים עם זה, אבל אל תבנו על חתונה בקרוב ".

Exit mobile version