Site icon מקומון רמת גן

אישה נפצעה באורח קשה לאחר שנחתכה מזכוכית בלובי הכניסה לבניין ברמת גן

זכוכית שבורה

זכוכית שבורה. אילוסטרציה. צילום: pexels

אישה כבת 50 נחתכה חתך עמוק בצוואר ובפנים לאחר שנתקלה בזכוכית לובי הכניסה לבניין בו שהתה – וזו התנפצה עליה. כוחות ההצלה מפנים את האישה במצב קשה לבית החולים איכילוב.

לפני זמן קצר הוזעקו כונני מד"א וארגון הצלה לשדרות בן גוריון ברמת גן בעקבות דיווח על פציעה קשה של אישה שנפצעה מזכוכית שהתנפצה בבניין מגורים.

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי לאישה כבת 50 עם חתך בצוואר, והיא פונתה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

צילום מזירת הארוע. צילום: דוברות ארגון הצלה

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסף חיים חזי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצועה שוכבת בלובי מעורפלת הכרה. סיפרו לנו שהיא נפצעה מזכוכית שהתנפצה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות וקיבועים ופינינו לבי"ח כשהיא במצב קשה."

יו"ר הצלה הרב אושי שלומוביץ סיפר: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס הצלה, הכווינו אותי לחדר מדרגות, בו מצאתי אישה כבת 50 שנחתכה מזכוכית בצוואר ובפנים לאחר שככה"נ החליקה בחדר מדרגות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והיא פונתה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב".

Exit mobile version