Site icon מקומון רמת גן

אישה דתיה הותקפה בסופר בר"ג; זוהר ישרים: "תוצאה ישירה להסתה – אנחנו נוסיף אהבת חינם"

אמש פרסמה ריקי אלתר פוסט ובו סיפרה כיצד הותקפה במילים מכוערות, בעודה אוחזת בביתה התינוקת בת החודשיים, על רקע היותה אישה דתיה. "30 ילדים יש לכם… לי יש אחד ואני צריכה לממן אתכם.", "אני מממנת אתכם. את כולכם… אתם חיים על חשבוננו, תתביישו לכם.", "תעופו מכאן. לא רוצים אתכם פה.", היו רק מקצת המילים בהם הואשמה אלתר ללא סיבה.

לסיפור נחשף גם חבר מועצת העיר זוהר ישרים (הציונות הדתית) שהזדעזע מהמילים ומהחוויה הקשה אותה נאלצה לסבול אלתר. בדברים שפרסם ישרים הוא אמר כי "המילים הקשות הן תוצאה ישירה של הסתה גלויה ומרושעת של נבחרי הציבור – בכנסת, בתקשורת וגם פה ברמת גן", בדבריו אלו התייחס ר"ג לסרטון שפרסם סגן ראש העיר רועי ברזילי בשבוע שעבר, בהקשר לנושא קרן הארנונה, ובו תקף את כל המגזר הדתי-חרדי והצהיר כי יפעל למנוע תקצוב של כל המוסדות החרדיים בעיר.

וממשיך ישרים: "תושבי רמת גן תמיד ידעו לחיות זה לצד זה ולכבד כל אדם וכל אמונה. חס וחלילה שנלבה את השנאה והפירוד רק בגלל שאולי יש מי שחושב שבבחירות עתידיות לדברים האלו יש 'קונים'. אני מגנה בתוקף כל הסתה ואלימות כלפי מגזר כזה או אחר ומתחייב לפעול למען אחדות תושבי העיר באשר הם דתיים וחילונים כאחד."

בהמשך היום העלה עו"ד זוהר ישרים פוסט ובו הקריאה – "ר"ג אהבת חינם" (על משקל 'רק'; א"ב) – רמת גן אומרת לא להסתה וכן לאהבת ישראל."

כבר שיתפתם?

Exit mobile version