Site icon מקומון רמת גן

אירועי חברה למשפחות עובדים – כל הטרנדים החמים

ההבנה שעובדי חברה הם אחד מהמשאבים העיקריים של החברה, גרמה למעסיקים להעניק לעובדיהם תגמולים מסוגים שונים. אירוע חברה הוא אחד מהם.

צילום: Freepik

מעסיקים מכירים יותר ויותר בחשיבותו של אירוע מגבש, בחשיבותה של תחושת קהילה ואחווה בין עובדיהן. אחת הדרכים האפקטיביות להשיג זאת היא ארגון אירועי חברה לעובדים וגם למשפחותיהם. אירועי חברה למשפחות עובדים הם הזדמנות מצוינת לחזק קשרים, ליצור חוויות בלתי נשכחות ולקדם תחושת שייכות במקום העבודה. פנינו אל חברת פרוצ'י הפקות , המתמחה בהפקת אירועי חברה, ששיתפו אותנו בכל הטרנדים החמים, להלן מספר תובנות:

אירועים לפי נושא: אחד הטרנדים הפופולריים באירועי חברה הוא ארגון אירועים מבוססי נושא מסוים שנותן מענה למגוון רחב של תחומי עניין. בין אם זה אירוע בנושא קרנבל הכולל רכיבות על סוסים  ומשחקים מאתגרים, מסיבת חוף שבמסגרתן מתקיימות תחרויות בניית ארמונות חול וספורט ימי, מסע הישרדות שמאפשר פעילות בקבוצות, כמו ניווט בשטח או פיקניק משפחות בחיק הטבע , אירועים נושאיים יכולים להיות דרך מצוינת להעלות את המורל בחברה ולהעניק לעובדים ולמשפחותיהם חוויה בלתי נשכחת.

סדנאות אינטראקטיביות: כדי לקדם למידה ומעורבות, חברות משלבות סדנאות והדגמות אינטראקטיביות באירועים משפחתיים. הסדנאות הללו יכולות לנוע בין שיעורי בישול, שבהם משפחות יכולות ללמוד להכין ארוחות טעימות יחד, ועד הפעלות יצירה עשה-זאת-בעצמך, שבהן היצירתיות יכולה לפרוח. פעילויות כאלה לא רק מספקות הזדמנות לעובדים ולבני משפחותיהם ללמוד מיומנויות חדשות אלא גם מטפחות תחושה של שיתוף פעולה ועבודת צוות.

פעילויות שטח: חברות רבות מזהות את היתרונות של ארגון פעילויות שטח משפחתיים כמו הליכה ברגל, בניית קמפינג או משחקים אתגריים לגיבוש צוות.  פעילויות שטח מחזקות את מערכות היחסים בין עמיתים לעבודה ובני משפחותיהם, העובדים מגיעים לתובנות משמעותיות לגבי יכולותיהם וכישורי פתרון הבעיות שלהם. החוויות המשותפות במהלך פעילויות השטח מקדמות את תחושת האחדות ומחזקות את תחושת ההשתייכות לקהילה תומכת בתוך החברה. יתר על כן, שיתוף משפחות באירועים אלה מעצים את תחושת השייכות, בהכרת בני המשפחה בחשיבות תמיכתן בדרכו המקצועית של העובד. ההתרגשות וההנאה מפעילויות אלה תורמות לשיפור המורל, למוטיבציה מוגברת ולסביבת עבודה חיובית, שמובילים בסופו של דבר לשיפור הפרודוקטיביות ולשביעות הרצון הכללית בעבודה.

 

אתגרי צוות וירטואליים: עם ההתקדמות הטכנולוגית, אתגרי צוות וירטואלי הפכו לאפשרויות פופולריות עבור צוותים מרוחקים או מבוזרים. באמצעות חדרי בריחה וירטואליים, חפש את המטמון מקוון ומשחקים אינטראקטיביים לפתרון בעיות, העובדים ובני משפחותיהם יכולים לשתף פעולה, ללא קשר למיקומם הפיזי. מגמה זו מאפשרת לחברות לטפח תחושה של אחדות בין עובדים באזורים גיאוגרפיים שונים תוך מתן הזדמנויות גמישות ומכלילות להשתתפות.

 

חוויות תרבותיות: הגלובליזציה הפכה את הגיוון להיבט מרכזי של ארגונים רבים. כדי לחגוג את הגיוון הזה, אירועי חברה כוללים כעת חוויות תרבותיות כמו פסטיבלי אוכל בינלאומיים, סדנאות שפה ומופעי ריקוד מסורתיים. עיסוק בפעילויות אלה מאפשר לעובדים ולבני משפחותיהם ללמוד אודות תרבויות שונות, לכבד את ההבדלים ביניהן ולקדם סביבת עבודה סובלנית, מכילה והרמונית.

 

ריטריטים בתחום הבריאות: מתוך הכרה בחשיבות רווחת העובדים, פעילויות בתחום הבריאות צברו אחיזה משמעותית באירועי בניית חברה. הריטריטים האלה נותנים עדיפות לבריאות הגופנית והנפשית באמצעות פעילויות כמו מפגשי יוגה, סדנאות מיינדפולנס ואתגרי כושר בחוץ. עובדים ובני משפחותיהם יוצאים מאירועים אלה בתחושה מחודשת, מחוברים לעצמם ולסביבה, ומצוידים בכלים להתמודדות עם  לחץ ולשמירה על איזון בריא בין העבודה לחיים הפרטיים.

 

יוזמות לאחריות חברתית: ככל שהמודעות החברתית ממשיכה לגדול, אירועי חברות כוללים כיום לעתים קרובות, יוזמות לאחריות חברתית ותאגידית (CSR). השתתפות בפרויקטים חברתיים  של שירות לקהילה, ריצות צדקה או אירועי התרמה, מעוררות תחושה של גאווה והגשמה בעובדים ובבני משפחותיהם. תרומה למטרה גדולה מעניקה הזדמנות להחזיר לקהילה ומחזקת את תחושת ההשפעה החיובית של החברה על הסביבה והקהילה ובנוסף, מניעה עובדים למחויבות לערכי הארגון שלהם.

 

סדנאות התפתחות אישית: בנוסף לפיתוח מקצועי, חברות משקיעות בסדנאות התפתחות אישית במהלך אירועי חברה. סדנאות אלה כוללות נושאים כמו ניהול מתחים, אופטימיזציה של זמן ותקשורת יעילה ביחסים אישיים. ההתמקדות בצמיחה אישית, מסייעת לעובדים ולבני משפחותיהם לגלות אמפטיה כלפי הסובבים אותם, להעצים את כישוריהם העצמיים ולמנף את התובנות להצלחה במקום עבודתם והן מחוצה לו.

בידור והופעות: כדי להוסיף נופך קליל וכייפי, חברות מביאות אמנים מקצועיים, זמרים או קומיקאים לאירועים משפחתיים. לדוגמא, הופעות מוזיקה, הצגות תיאטרון, מופעי קסמים או הפעלות אינטראקטיביות של סיפורים. הופעות אלו יוצרות אווירה חגיגית ומעניקות למשפחות הזדמנות ליהנות מבילוי איכותי ביחד.

לכל הדעות, אירועי חברה למשפחות עובדים הפכו לחלק בלתי נפרד מטיפוח סביבת עבודה חיובית וחיזוק נאמנות העובדים. באימוץ הטרנדים החמים ביותר בתכנון אירועים, כגון אירועים לפי נושא, סדנאות אינטראקטיביות, טיולים, מעורבות קהילתית ובידור, חברות יכולות ליצור חוויות בלתי נשכחות המשפרות את שביעות הרצון של העובדים. אירועים אלה חורגים מעבר למפגשים חברתיים בלבד; הם בונים קשרים, מקדמים איזון בין עבודה למשפחה, ומבליטים את המחויבות של החברה לצמיחה של עובדיה.

Exit mobile version