Site icon מקומון רמת גן

איפור קבוע

נשים מתאפרות על בסיס יומי כשהן יוצאות מהבית לעיסוקיהן השונים. רבות מהן מתאפרות קלות גם כשהן נמצאות בבית להרגשה טובה ומסיבות אחרות. רבות מהן היו מעדיפות לבטל לחלוטין את הצורך באיפור על בסיס יום יומי והן יכולות למצוא פתרון טוב מאוד בדמות של איפור קבוע, או בשמו האחר פיגמנטציה. קוסמטיקאיות המומחיות לתחום מבצעות פרוצדורה זאת שבמהלכה הן מחדירות פיגמנטים לתוך העור אשר נצמדים לרקמות וצובעים את המקומות הנבחרים. פיגמנטים אלו הינם טבעיים ומותרים לשימוש וההחדרה נעשית לשכבה העליונה של העור ולא מגיעה לנימי הדם. כך, אין תופעות לוואי וכל הטיפול נחשב לקל יחסית. טיפול כזה נערך במפגש אחד או יותר בהתאם לאזור בפנים.

מהלך הטיפול

הטיפול מתחיל בייעוץ ובצילום האזור המטופל. בשלב זה לומדים על צרכי המטופלת, נבחרים הגוונים ומחליטים במשותף על האופי הטיפול. השלב המעשי מתחיל עם אלחוש המקום ואז המאפרת מפעילה את המכשיר שיש בו מחטים דקות. הן מחדירות את הצבע במהירות גבוהה אל העור. לאחר הטיפול ניתן יהיה להבחין באדמומיות והצבע יהיה בגוון כהה פי שלושה מהרצוי. למחרת יופיע גלד ויש למרוח עליו תכשיר אנטיפסטי מדי יום. לאחר כשבוע העור מתקלף ותופיע רקמה בריאה עם הצבע הסופי שנבחר. לאחר כשלושה שבועות מתייצבים הפיגמנטים  וניתן יהיה לבצע צביעה נוספת (במידה והדבר נחוץ) באותו מקום לטובת מקצה שיפורים.

מגוון רחב

איפור קבוע במצב חיוני מחזיק כשנתיים ותוך 5 שנים הוא נעלם לחלוטין. ניתן לתחזק אותו מדי שנה כדי לרעננו. צריך לזכור, כי חשיפה לשמש, נטילת תרופות, מחלות, שימוש בתכשירים קוסמטיים מסוימים ועוד עלולים לפגוע בצבע וגרום לדהייה מואצת שלו. האזורים בפנים אותם נהוג לצבוע הם הגבות, קו הריסים והשפתיים. כמו כן, ניתן ליצור נקודות חן ונמשים.

צביעת הגבות –  מומלץ לשמור על עיצוב קלאסי ואז הצביעה תהיה על עצם הגבה. בעזרת צביעה ניתן לתקן פגמים קטנים שנובעים מאסימטריה קלה, ניתן למלא חורים, לתקן צלקות ועוד.

הדגשת קו הריסים  – נעשית על ידי צביעה מעל העפעפיים העליונים או מתחת לעפעפיים התחתונים. אפשר גם לצבוע בין הריסים לצורך הדגשה והוספת נפח.

תיחום והדגשת שפתיים – ניתן לעשות בשני אופנים. הראשון קונטור סביב השפתיים או מילוי כל השפתיים בצבע שנבחר לצורך כך. כל אחת מהשיטה תספק הדגשה אחרת.

נקודות חן ונמשים  – נעשים באזורים המבוקשים על ידי הלקוחות.

שירות מקצועי

איפור קבוע נעשה גם למטרות פארא רפואיות על ידי מומחים בתחום ומדובר על תיקון צלקות לאחר ניתוחים, שחזור פטמות, טיפול בנגעי עור, כיסוי כוויות, שחזור קרחות ועוד. ניתן לתקן איפור קבוע על ידי צביעה חוזרת בגוון הפנים הקודם או מחיקה באמצעות לייזר. מומלץ לבצע טיפולי איפור קבוע בקליניקה בעלת ידע וניסיון אשר ברשותה תשתית שכוללת קוסמטיקאיות מומחיות לנושא, מכשירים וחומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות.

איפור קבוע.תמונה באדיבות: pixabay

 

 

 

 

 

Exit mobile version