Site icon מקומון רמת גן

איפור פנים מקצועי לפורים

חג הפורים הוא ככל הנראה החג הכיפי ביותר בתרבות היהודית, ולא פלא שהוא נחגג באופן קבוע ואפילו באדיקות בכלל החוגים החברתיים בארץ, ולא רק הדתיים שבו.

המנהגים של החג המסורתי כוללים משתה (סעודה חגיגית אשר מקובל לכלול בה גם שתייה חריפה), מגילה (קריאה במגילת אסתר המספרת את סיפורו ההיסטורי של החג), משלוח מנות (שליחת ממתקים ומאכלים בין חברים), ומתנות לאביונים (נתינת צדקה).
בנוסף, במהלך הדורות הצטרפו לחג מנהגים רבים, אשר הפכו אותו לחג הפורים כפי שאנחנו מכירים אותו היום. מנהגים אלו כוללים אכילת אוזן המן, אווירה של בדיחה וצחוק, והמנהג הרווח ביותר – תחפושות.

התחפושות בפורים הפכו לתופעה כל כך מוכרת, אשר היום כבר מהווה את הפן המרכזי של החג בעיני אנשים רבים, ולא בכדי. מנהג זה מעניק לנו הזדמנות לתת דרור לילד שבתוכנו, ולאפשר לעצמנו לבטא את השיגעונות שלנו בצורה הכי מוחצנת וכיפית שיכולה להיות.

המנהג הוא כבר מזמן לא רק נחלתם של הילדים, ומבוגרים רבים יוזמים מסיבות תחפושות, משקיעים באיפור אצל מאפר מקצועי ותופרים תחפושת במיוחד לכבוד אירועי חג הפורים.

המנהג כל כך חוצה גילאים, כך שיש יום אחד בשנה, בו לא תתפלאו אם תיתקלו בפיה מחודדת אוזניים משלמת בסופר השכונתי, אשת-חתול באיפור מוקפד חוצה במעבר חצייה, או רוח רפאים נושאת קערת ממתקים עטופה בצלופן.

צילום: ג'וליה וולק / pexels

איפור פנים מקצועי המיועד לילדים

כאשר מדובר באיפור פנים לילדים, יש לרבים נטייה לחשוב על איפור זול מאוד, צבעוני ומקושקש. אך חשוב לזכור כי כל עור פנים, ובכך נכלל גם עור הפנים של ילדים, הינו עור רגיש יותר משאר הגוף. בנוסף, עיניהם של הילדים רגישות יותר משלנו.

לכן, בין אם בוחרים לאפר את הילדים בבית ובין אם בוחרים להשקיע באיש מקצוע, תמיד יש לוודא שהמוצרים שנעשה בהם שימוש אינם מזיקים לעור, ואינם מוצרים זולים אשר עלולים לעורר גירויים באזור העיניים.
ישנם בשוק מוצרים מסוימים, כדוגמת טושים המיועדים כביכול לאיפור פנים, אשר בפועל מכילים חומרים מאוד עמידים ולכן יכולים לגרות את העור.

ככלל, עדיף לעשות שימוש במוצרים אשר יורדים במים, שכן ככל שהחומר עמיד יותר, כך עולה הסיכון כי מכיל חומרים אגרסיביים ומזיקים. ובכל מקרה, האיפור הפורימי נועד להישאר על הפנים למספר שעות או כחצי יום לכל היותר, ולכן גם מוצרים אשר אינם עמידים במים יעשו את העבודה.

איפור פנים מקצועי המיועד למבוגרים

מאחר ורף ההשקעה והמקוריות הנדרשות בתחפושות רק עולה משנה לשנה, רוב המבוגרים כבר לא מסתפקים באיפור ביתי ופשוט, אלא מעוניינים בלוקים מורכבים, הדורשים בוגר לימודי איפור שיהיה מקצועי ומיומן על מנת להשיג אותם.

כאן אנחנו נכנסים לעולם שלם, עולם מפותח מאוד שיכול לכלול גם איפור פנים מלא ומורכב, הכולל הצללות, צביעה וטכניקות מסובכות, שמטרתן ליצור מראה מיוחד של חיות מסוימות, שלד אנושי, פציעות מזויפות וכדומה.

כאן יש צורך בשימוש במוצרים איכותיים, על מנת להבטיח שאיפור הפנים המלא לא יימחק במהלך המסיבה כתוצאה מהזעה בריקודים או משתיה.

לאחר סיום האירוע, מומלץ להסיר את האיפור בעדינות במסיר איפור ייעודי, ולשטוף את הפנים בעדינות וביסודיות.

Exit mobile version