Site icon מקומון רמת גן

איפור מעושן עדין ליום או לערב – מהם ההבדלים?

איפור מעושן עדין נחשב כיום לאחד מסגנונות האיפור המובילים, הטרנדיים והפופולריים ביותר. האיפור המעושן מבוסס למעשה על המילה SMOKE (עשן) באנגלית, כאשר בטכניקה זו ניתן דגש לצבעוניות ולססגוניות המרשימה והייחודית של העשן.

את האיפור המעושן יוצרים בדרך הקלאסית באמצעות צלליות בגווני שחור ואפור כהה ובגימור מט, כאשר הצבע השחור נמצא קרוב לקו של הריסים העליונים ומשחקים עם הדרגתיות הגוון הכהה בתנועות כלפי מעלה, החל מהעפעף ועד לכיוון של שקע העין. זו טכניקת איפור מובילה המבוססת בעיקר על גוונים כהים, כאשר האיפור העדין יכול להתאים ליומיום וגם לשעות הערב.

איפור חושני וסקסי

איפור מעושן עדין. תמונה: pexels

האיפור המעושן הוא סמל לחושניות וסקסיות, שחקניות מוכרות וותיקות בעולם הקולנוע עשו שימוש באיפור המעושן כדי להדגיש את עיניהן ולהגדילן, וכדי לבלוט על המסכים עם מראה חושני ונוטף מיניות. כך לדוגמה, שחקניות ידועות כמו בריז'יט בורדו נהגו להתאפר בסגנון האיפור המעושן.

האיפור המעושן מבליט ומגדיל את העיניים, הצבע השחור מסביב לעיניים מבליט אותן בהשוואה לשאר חלקי הפנים, וכך נוצר מראה מעט מסתורי כאשר העיניים המודגשות בולטות ויוצרות את האפקט הרצוי. חשוב לציין כי איפור מעושן עדין מתאים לכל הנשים, אך כאשר מתאפרים בטכניקה זו לקראת היציאה לעבודה, לסידורים או לפגישה עם חברה בשעות היום, מומלץ לבחור בגוונים רכים יותר משחור כמו חום כהה וגווני אפור. אפשר להניח את הגוון הכהה קרוב לקו הריסים ועד אמצע העפעף, ובשקע העין יש למרוח צללית בגוון ניטרלי, למשל גוונים של חום אפרפר בגימור מט או איפור בגוון חום בהיר.

כמו כן, איפור מעושן עדין לשעות היום מחייב שימוש במוצרים המבוססים על רכיבים יבשים וללא אחוז לחות גבוה. באיפור המעושן העדין לערב נהוג לבחור גוונים כהים יותר ולהתאפר בעזרת מוצרים עם לחות גבוהה. בנוסף, האיפור המעושן לשעות הערב מאפשר לנשים להעז יותר, לבחור צלליות מבריקות, להוסיף צבע בגוונים נועזים וססגוניים יותר בהשוואה לאיפור המתאים לשעות היום, ואפשר גם לתחום את השפתיים ולמרוח שפתון ססגוני ונועז להשלמת המראה.

חשוב לזכור כי האיפור המעושן חייב להתאים גם לתנאי האקלים והתאורה, כיוון שאנו חיים בישראל האיפור העדין יתאים לשעות הבוקר והצהריים, אך יש להתאפר במוצרים המתאימים לחשיפה ממושכת לשמש, בעוד שבלילה אין שמש ישירה לכן ניתן להגדיל את כמויות האיפור ולבחור במוצרים צבעוניים יותר.

לימודי איפור בבית הספר של מיקי בוגנים

בין אם אתן מעוניינות ללמוד כיצד להתאפר לבד וליהנות מתוצאות מרשימות ומהרבה תגובות מחמיאות מהסביבה, ובין אם יש לכן זיקה לעולם היופי והאיפור ואתן מעוניינות להשתלב בתעשייה הזוהרת, כדאי לכן ללמוד קורס איפור מקצועי בבית הספר לאיפור של מיקי בוגנים. בית הספר מציע מגוון קורסים וסדנאות איפור, לרבות סדנאות מקצועיות וקצרות לרכישת הטכניקה הנדרשת לאיפור מעושן עדין ליום ולערב.

 

Exit mobile version